نبرد عزیزپور و مبارز اوکراینی در فینال جایزه بزرگ کیک‌بوکسینگ وان چمپیونشیپ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایرج عزیزپور و رومن کریکلیا از ساعت ۱۴ روز ۲۹ آبان ماه سال جاری، در فینال گرندپری کیک بوکسینگ سنگین وزن سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف هم خواهند رفت. عزیزپور و کریکلیا پیش از این دو بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده است.

هر دو مبارز پیش از رسیدن به دیدار نهایی به مصاف ورزشکاران برزیلی رفتند و با برتری مقابل آنها، راهی فینال جایزه بزرگ کیک‌بوکسینگ سنگین وزن شدند.

عزیزپور تا به امروز در سه رقابت سازمان وان چمپیونشیپ حضور پیدا کرده و در هر سه دیدار برنده از رینگ خارج شده است. او در دیدار قبلی خود و در مرحله نیمه‎‌نهایی گرندپری کیک‌بوکسینگ سنگین وزن، پس از ۳ راند موفق به شکست برونو چاوز برزیلی شد. در آن سوی میدان نیز مبارز اوکراینی، گوتو اینوسنته برزیلی را تنها در ۵۲ ثانیه شکست داد و به عنوان فرد برنده از میدان خارج شد.

عزیزپور در خصوص دیدار با فایتر اوکراینی گفت: می‌خواهم دوباره با کریکلیا روبه‌رو شوم تا بتوانم اشتباهم را اصلاح و جبران کنم. می‌‎خواهم ثابت کنم می‌توانم باز هم او را شکست دهم و باعث شادی دل مردم کشور عزیزم شوم.

سازمان ONE Championship، بزرگترین سازمان هنرهای رزمی ترکیبی در شرق آسیا است. این سازمان در سنگاپور مستقر بوده و توسط چاتری سیتیودتونگ در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

فرماندار قائمشهر: همه ظرفیت ورزشگاه وطنی آماده حضور هواداران نساجی و استقلال است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا