سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) فراخوان داد

سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) فراخوان داد


به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح ظهور، محسن جمالی (مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور) از انتشار فراخوان سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) خبر داد و اظهار داشت: این سوگواره که به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود، در قالب‌های عکس نوشت و کلیپ و نماهنگ و با موضوع حضرت فاطمه معصومه (س) خواهد بود. 


وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار و تولیدات خود را به شماره ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان ایتا و آیگپ ارسال کنند. 


مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور با اشاره به جوایز این سوگواره تصریح کرد: به آثار برگزیده در این سوگواره به قید قرعه جوایزی اعم از پنج جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به پنج نفر، پنج نگین متبرک به پنج نفر و ۱۰ بسته فرهنگی به ۱۰ نفر اهدا می‌شود. 


وی افزود: انتشار آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در فضای مجازی، از مزایای شرکت در این جشنواره است. 


جمالی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص آثار ارسالی اظهار داشت: کلیپ‌ها با فرمت mp4 و با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت یا لینک دانلود ارسال شود؛ همچنین آثار بدون امضا، تاریخ، واترمارک و لوگو ارسال شود و محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد. 


وی گفت: نام اثر و صاحب اثر، اطلاعات تماس حتماً به همراه اثر ارسال شود و در صورت ناقص بودن اطلاعات، اثر بررسی نخواهد شد. 


مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور یادآور شد: دسترسی به فایل‌های خام با کیفیت ۱۰۸۰ از طریق نشانی اینترنتی بنیاد فرهنگی صبح ظهور به آدرس https://www.aparat.com/sobhezohor و سایت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به نشانی https://www.aparat.com/astanqom میسر خواهد شد. 

همایش شیرخوارگان حسینی در تهران
هم اکنون بخوانید


وی در پایان با اشاره به مشارکت کنندگان در برگزاری این سوگواره گفت: سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری بنیاد فرهنگی صبح ظهور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا