دلزا، انتخاب کدبانوی ایرانی

دلزا، انتخاب کدبانوی ایرانی


شرکت پارسا تدبیر انتخاب با برند دلزا حبوبات، غلات،سویا و لیمو عمانی، میوه جات خشک، سبزیجات خشک و خشکبار را بسته بندی و به بازار مصرف داخلی و خارجی تحویل میدهیم.


به کشور های عمان، امارات متحده عربی، قطر، عراق، روسیه و بلاروس صادرات داریم، در حدود ۴۰۰هزار سوپرمارکت را بصورت مستقیم در حال پخش و تحویل محصولات خود هستیم و با چند فروشگاه زنجیره ای بزرگ در کل کشور همکاری داریم.( آماده همکاری با سازمان ها ، نهادها،  شرکت های تعاونی، بیمارستان ها ، و ارگان های مختلف در جهت تامین )


دلزا فعالیتش را با حبوبات در سال ۱۳۹۸ شروع و به سرعت بازار داخلی را بدست گرفت و حال با اضافه کردن محصولاتی اعم از سویا،انواع غلات، لیمو عمانی و انواع میوه جات خشک کار و فعالیت خود را گسترش دادیم.


پارسا تدبیر انتخاب بغیر از فعالیت در بحث کارخانه تولید و بسته بندی در امر تامین و صادرات و واردات محصولات کشاورزی و غذایی فعالیت دارد.، این شرکت دارای واحد بازرگانی مستقل در امر صادرات و واردات( خارجی) و بازرگانی داخلی با واحد پخش مویرگی میباشد، قیمت محصولات این شرکت بدلیل خرید مستقیم و بی واسطه از کشاورزان و تولید کنندگان خارجی و داخلی بسیار مناسب میباشد.


ما در نظر داریم همانند بازار های داخلی فعالیت خودرا در بازارخارجی هم گسترش بدهیم و تولیدات سایر شرکت های داخلی و کشاورزان و باغداران عزیز را به سمت صادرات سوق دهیم.


واحد بازرگانی شرکت آماده عرضه محصولات کشاورزی داخلی و خارجی به صورت فله به واحد های بسته بندی می باشد.

ذوب آهن اصفهان برقله نیم قرن تولید با ثبت رکورد سالانه
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا