پیام تسلیت وزیر ارشاد در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

پیام تسلیت وزیر ارشاد در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ


به گزارش ایلنا، محمد مهدی اسماعیلی (وزیر ارشاد) پس از حادثه تروریستی شامگاه گذشته در حرم مطهر احمد بن موسی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از عاشقان اهل بیت در حرم شاه چراغ شد پیام تسلیتی را صادر کرد.


متن پیام وزیر به شرح زیر است:


«فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ


سوره ابراهیم آیه ۴۷


بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام پیچید تا در گذرگاه دیگری از مسیر متعالی انقلاب خمینی کبیر گواهی بر گفته آن پیر فرزانه باشد که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.


جریان تکفیر و دروغ شب گذشته صحن و سرای شاهچراغ، این مامن و ماوای دل مردم شیراز و ایران را به خون پاک زن و مرد و کودک مظلوم رنگین کرد. این جنایت کوردلانه از سوی کژفهمان دین و دشمنان این مرز و بوم نشان از عدم شناخت سیره و سلوک مردمان این سرزمین دارد، آن زمان که به خیال خام خود، خاک بر چهره خورشید می‌پاشند، بی‌آنکه بدانند در قاموس مردمان این سرزمین شهادت افتخاری است بس عظیم.


اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را مسالت می‌نمایم.»

آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد پایتخت
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =

دکمه بازگشت به بالا