نمایشگاه جدید نقاش کفش‌های مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ لیلی کانترو، هنرمند ۲۹ ساله اهل پاراگوئه که به خاطر نقاشی کفش‌های لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن و رونالدینیو مشهور شده در حال آماده‌سازی آثار رنگارنگ جدیدی از خود برای نمایش دادن در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر است.

این هنرمند نقاش در حال آماده کردن ۲۲ مجموعه توپ، کفش و تابلو است که بسیاری از آنها الهام گرفته از خاورمیانه و پایتخت میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ یعنی شهر دوحه هستند. لیلی کانترو با نقاشی کفش‌های فوتبال از جمله  جفتی که برای لیونل مسی هنگام حضورش در بارسلونا فرستاده بود حسابی مشهور شد. این هنرمند پاراگوئه‌ای حتی نمی‌دانست که لیونل مسی کفش‌های نقاشی شده را دریافت کند اما در کمال شگفتی عکسی از او با کفش‌های ارسالی‌اش دریافت کرد. این اتفاق نقطه عطفی برای لیلی کانترو در زمانی بود که می‌خواست دست از کارش بکشد.

جام جهانی 2022 قطر ,

لیلی کانترو گفت: خوشحالم که کشورم را در جام جهانی ۲۰۲۲ نمایندگی می‌کنم. من سه سال است که روی نقاشی فوتبال کار می‌کنم. فوتبال در آمریکای جنوبی با شور و شوق زیادی دنبال می‌شود. این موضوع تأثیر زیادی روی من گذاشت. از زمانی که کوچک‌تر بودم با فوتبال زندگی کردم. همیشه فوتبال و هنر را دوست داشتم، بنابراین راهی برای اتصال آنها به هم پیدا کردم.

انتهای پیام/

دیدار بوررل و بن‌فرحان درباره ایران در حاشیه نشست گروه ۲۰
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا