جزئیات دستگیری دو آدم ربا توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ/آزادی کودک ربوده شده

جزئیات دستگیری دو آدم ربا توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ/آزادی کودک ربوده شده


به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ربوده شدن یک کودک ده ساله در جمع خبرنگاران گفت: در حدود ۱۰ روز قبل یک فقره ربایش کودک در منطقه دولت آباد به پلیس اطلاع داده شد.


وی با بیان اینکه هنگامی که فرزند یکی از شهروندان در حال عزیمت به مدرسه بوده در راه توسط آدم ربایان ربوده می‌شود، ادامه داد: همکاران ما در پلیس آگاهی بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه در قالب تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس آگاهی پایتخت کار خود را آغاز کردند.


رحیمی تاکید کرد: آدم ربایان بعد از ربودن کودک به استان قم نقل مکان می‌کنند و کودک را در یک مخفیگاه نگهداری کرده و از خانواده درخواست پول می‌کنند.


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه آدم ربایان در ابتدا مبلغ ۱۰ میلیارد پول نقد طلب کردند، افزود: در ادامه این افراد خواستند این ۱۰ میلیارد تومان به صورت رمز ارز برایشان ارسال شود.


وی با اشاره به آموزش های پلیس آگاهی در این زمینه گفت: با آموزش‌هایی که مأموران پلیس آگاهی به خانواده این کودک یاد دادند تلاش کردیم سرنخ‌هایی در این پرونده پیدا کنیم. در نهایت در یک عملیات ۱۰ روزه تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نتیجه داد و کودک که مجتبی نام داشت را در محل مشخص شده پیدا کردند.


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مأموران با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم نقطه و محل آدم ربایان را پیدا کردند، گفت: در یک عملیات که توسط ۴ تیم عملیاتی ویژه به مرحله اجرا درآمد به محل گروگان گیران یورش برده شد و دو گروگان گیر دستگیر شدند و کودک در صحت و سلامت پیدا و به خانواده اش تحویل داده شد.

مکان‌یابی برای ایجاد ۵ گرمخانه جنرال در تهران
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا