جزئیات حادثه تروریستی حرم شاهچراغ/ تلاش خادمان صحن جنوبی برای بستن درب‌ها/ در این حادثه موضوع پنهانی وجود ندارد

جزئیات حادثه تروریستی حرم شاهچراغ/ تلاش خادمان صحن جنوبی برای بستن درب‌ها/ در این حادثه موضوع پنهانی وجود ندارد


ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: جلسه شورای تامین استان در خصوص این حادثه تروریستی تشکیل شده است.


نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی درباره چگونگی این حادثه تروریستی بیان کرد: روز گذشته یک فرد مسلح به سلاح کلاشینکف از درب باب‌الرضا حرم حضرت احمد‌ابن الموسی وارد حرم می‌شود، شروع به تیراندازی به سمت خادمین درب ورودی حرم می‌کند، بعد وارد صحن جنوبی می‌شود در صحن جنوبی تیراندازی می‌کند، سپس قصد ورود به  شبستان امام خمینی را داشته که آنجا خادمین از ورودش جلوگیری می‌کنند و درب را می‌بندند. این شخص که نمی‌تواند وارد و به نمازگزاران نزدیک شود، از ضلع شرقی حرم که درب ورودی رو به روی ضریح است وارد می‌شود و کلیه افرادی که اطراف ضریح در حال زیارت و عبادت بودند را به تیر می‌بندد.


عزیزی افزود: تعداد شهدا و مجروحان هم اعلام شده است. این حادثه چیز پنهان و پوشیده‌ای ندارد همه می‌دانند و به همه هم گفته‌ایم و در این مسئله چیز کتمانی وجود ندارد.


وی درباره تعداد تروریست‌ها که گفته می‌شود چند نفر بوده‌اند، بیان کرد: کسی که وارد حرم شده یک نفر  بوده است اما معمولاً همیشه این افراد تیم پشتیبانی‌کننده و افراد همراه هم دارند ولی مهاجمی که وارد حرم شده یک نفر است.


انتهای پیام/

اعلام برنامه محمدی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا