انتخاب مجدد اسپینوز به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کاراته

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در کنگره فدراسیون جهانی که عصر روز گذشته( سه‌شنبه – ۳ آبان ماه) پیش از آغاز دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی پایه کاراته برگزار شد آنتونیو اسپینوز برای ۶ سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد.

اسپینوس از سال ۱۹۹۸ رئیس فدراسیون جهانی کاراته است و بار دیگر  با ۹۴ رای از مجموع ۹۹ نماینده دارای حق رای  برای ادامه رهبری فدراسیون جهانی برای یک دوره شش ساله (۲۰۲۲-۲۰۲۸) دیگر برخوردار شد.

او در این باره گفت: در طول سال‌های گذشته، ما کاراته را به سطح غیرقابل تصوری رسانده‌ایم. اکنون زمان آن است که خستگی ناپذیر ادامه دهیم تا کاراته را بیش از پیش ارتقا دهیم تا ورزش خود را به یکی از محبوب ترین رشته‌ها در جهان تبدیل کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته تصریح کرد: این باعث افتخار است که از کنگره برای ادامه ریاست این سازمان برای شش سال دیگر حمایتی قوی دریافت کردم. ۲۴ سال گذشته یک امتیاز بوده است و باعث افتخار است که می‌بینم چقدر پیشرفت کرده‌ایم؛ ما ورزش خود را متحول کرده‌ایم و با اتحاد، هماهنگی و احترام به سنت‌هایمان به دستاوردهای عظیمی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: آماده هستم تا به تعهد خود برای پیشرفت کاراته ادامه دهم. تا زمانی که از حمایت فدراسیون‌های ملی و کمیته اجرایی برخوردار باشم، انرژی و قدرت لازم برای ادامه کار برای کاراته را خواهم داشت.

اسپینوز در ادامه افزود: کاراته اکنون یک ورزش جهانی، مدرن و استثنایی است. موفقیت‌های زیادی برای جشن گرفتن داریم، اما هنوز نقاط عطف بیشتری داریم که باید انجام دهیم. با ادامه کار با هم به عنوان یک خانواده متحد، می‌توانیم میراث کاراته و جایگاه آن را به عنوان رشته‌ای که اکنون در حال تغییر است، تداوم بخشیم.

پنج فناوری که سال ۲۰۲۲ به ابدیت پیوستند
هم اکنون بخوانید

در ادامه گزارش فدراسیون جهانی آمده است: تحت رهبری پیشگام اسپینوز، کاراته به رشد بی‌سابقه‌ای در سراسر جهان رسیده است. نقاط عطف تاریخی در طول دو دهه ریاست او بر این سازمان به دست آمده است، مانند اولین حضور المپیکی این ورزش در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، گنجاندن کاراته در برنامه‌های بازی‌های المپیک جوانان بوئنوس آیرس ۲۰۱۸ و داکار ۲۰۲۶، و محبوبیت جهانی این رشته از جمله فعالیت‌های مهم است.

همچنین لازم به ذکر است سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان نیز در این کنگره حضور داشت.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا