توبیخ فوتبالیست انگلیسی به خاطر توهین با کفش!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، باشگاه رکسهام در دسته پنجم فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای مهاجم این تیم پل مولین را به خاطر توهین به حزبی که نماینده آن به‌عنوان نخست وزیر جدید انگلیس انتخاب شده است رسماً توبیخ کرد.

با انصراف نماینده حزب کار، ریشی سوناک از حزب محافظه‌کار پیروز نبرد انتخاباتی برای تصاحب مسند نخست‌وزیری انگلیس شده است و با تفویض حکمش از سوی پادشاه جدید انگلیس، به‌صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد. این اتفاق اما به مذاق هواداران حزب رقیب خوش نیامده و پل مولین هم یکی از آنهاست.

 

او برای نشان دادن دشمنی خود با حزب محافظه‌کار که در انگلیس به توری‌‌ها (Tories) معروف هستند روی کفش‌هایش شعاری اهانت‌آمیز علیه این حزب استفاده کرد. نکته جالب اینجاست که نماینده فعلی منطقه رکسهام در پارلمان انگلیس هم بعد از ۹۰ سال سلطه حزب کار، اکنون از حزب محافظه‌‌کار است. این اتفاق جنجالی در فضای مجازی به راه انداخته است و مسئولان باشگاه رکسهام هم برای نشان دادن بی‌طرفی موضع سیاسی‌شان با انتشار بیانیه‌ای ضمن توبیخ بازیکن خود اعلام کردند که دیگر اجازه نخواهد داشت با کفش‌های جنجالی‌اش به میدان برود.

علاوه بر این باشگاه رکسهام، تمامی عکس‌‌های مربوط به بازی که در آن مولین با کفش‌‌های تولید شرکت نایکی‌اش دیده می‌شود را از روی سایت رسمی خود حذف کرده است. مولین اخیراً حرکتی مشابه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام انجام داده بود که البته بابت ابراز عقیده‌اش در آنجا بازخواست نشد و حتی پست او مورد پسند مایک دین داور سابق لیگ برتر و رایان رینولدز رئیس باشگاه هم قرار گرفت. مشخص نیست که آیا اتحادیه فوتبال هم برای مولین مجازاتی در نظر خواهد گرفت یا نه، چرا که طبق بند ۴ اساسنامه انضباطی این سازمان، نشان دادن شعارها و پیام‌های سیاسی، مذهبی، شخصی و درج هرگونه نوشته یا تصویری جز لوگوی تولیدکنندگان پیراهن یا اسپانسرها ممنوع است.

نویدکیا: یک امتیاز بازی با التعاون به ما امید می‌دهد تا برای آینده تلاش کنیم/ بازیکنانم نشان دادند لیاقت صعود را دارند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا