تاثیر قابل توجه موفقیت‌های پلیس پیشگیری در عملکرد انتظامی کشور

تاثیر قابل توجه موفقیت‌های پلیس پیشگیری در عملکرد انتظامی کشور


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی معصوم بیگی» در دیدار صمیمی با کارکنان پایور ستاد پلیس پیشگیری انتظامی کشور اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام نظام اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور را گرامی می‌داریم و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون برای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» داریم.


وی از تلاش‌های ارزشمند مجموعه کارکنان پلیس پیشگیری در اجرای مطلوب ماموریت‌های اعزام حجاج به سرزمین وحی، تکریم و تامین امنیت زائران اربعین حسینی، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته انتظامی و مقابله با مخلان و اغتشاشگران امنیت مردم قدردانی و خداقوت گفت.


سردار معصوم بیگی با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده بیانگر اثربخشی مجاهدت کارکنان در کاهش جرایم و مقابله با ناامنی در جامعه است افزود: ماموریت‌های پلیس پیشگیری میان بخشی است و علاوه بر تلاش همزمان برای پیشگیری انتظامی و اجتماعی از وقوع جرم در حوزه کشف، مقابله، تامین نظم و امنیت عمومی، مدیریت شد آمد و حوزه راهنمایی و رانندگی به صورت مشترک با سایر رده‌های انتظامی کشور به ایفای نقش می‌پردازد.


این مقام ارشد انتظامی میزان موفقیت‌های فراجا را متاثر از میزان موفقیت‌های پلیس پیشگیری عنوان کرد و اظهار داشت: به میزانی که کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی، پلیس راه آهن و فرودگاه، یگان‌های امداد، تیم‌های کشف و خنثی‌سازی و سایر رده‌های پلیس پیشگیری در اجرای ماموریت موفق عمل کنند به همان میزان فراجا در انجام وظایف سازمانی سرآمد خواهد بود.

تشکل‌های بازنشستگان درگیر مشکلات اجرایی و حقوقی/ داستان کانون‌هایی که یکصدا نشدند
هم اکنون بخوانید


رئیس پلیس پیشگیری فراجا به دغدغه مندی و تلاش مستمر هیئت رئیسه فراجا برای کمک به وضعیت معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: بهبود روند خدمتِ سازمانی و زندگی شخصی کارکنان از موضوعات اولویت دار در انتظامی کشور است و همه مسئولان ارشد فراجا در تلاش هستند تا بخشی از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگونه کارکنان را با اجرای طرح‌های خرسندساز جبران نمایند.


* گفتنی است در بخش دیگر این دیدار صمیمی، هیئت رئیسه پلیس پیشگیری فراجا به سئوالات کارکنان در حوزه‌های مختلف کاری، ماموریتی و معیشتی پاسخ دادند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

دکمه بازگشت به بالا