دانایی: اخباری بهترین بازیکن تراکتور است/ به قهرمانی فکر می‌کنیم

سجاد دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص شکست تیمش برابر تراکتور گفت: در شروع بازی سپاهان فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد و از طرفی شرایط آب و هوایی در اصفهان برای ما بسیار سنگین بود. ما گل زودهنگام خوردیم و در ادامه محمدرضا اخباری هم اخراج شد و متأسفانه در نیمه اول سه گل از حریف دریافت کردیم و با وجود اینکه در نیمه دوم دو گل زدیم ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:  ما نمایش چندان خوبی نداشتیم ولی اخراج اخباری تأثیر مهمی در نتیجه این مسابقه داشت چون او بهترین بازیکن تراکتور است و در این هفته‌ها بهترین عملکرد را از خودش نشان داد.

 

دانایی درخصوص اینکه بعد از مدت‌ها در ترکیب تراکتور قرار گرفت، خاطرنشان کرد: من در دو هفته ابتدایی بازی کردم و بعد از آن نیمکت‌نشین شدم. هیچ‌وقت هم نسبت به این موضوع اعتراض نکردم و همیشه تابع تصمیم سرمربی بودم. من فقط وظیفه دارم که خوب تمرین کنم.

مدافع تراکتور درخصوص اینکه برخی معتقدند این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و فاصله تیم ما با تیم‌های بالانشین زیاد نیست. تراکتور هنوز هم به قهرمانی فکر می‌کند و من تیم‌ خودمان را جزو مدعیان می‌دانم.

انتهای پیام /

چهار مأموریت هیات اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان چه بود؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا