کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی

کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی


به گزارش ایلنا، سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ”  در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و دریافت شکایات متعدد و مشابه در خصوص کلاهبرداری شرکتی با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر بر عهده گرفتند .


وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و یکی از متهمان اصلی پرونده را در محل دستگیر و تعدادی از مدارک مربوط به این کلاهبرداری نیز در محل کشف شد. 


رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودروهای صفر کیلومتر حواله آنها را خریداری و سپس به چند نفر می فروختند معترف  و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.  


سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته را ۴ هزار میلیارد ریال اعلام کردند عنوان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات بیشتر برای دستگیر سایر متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دامه دارد. 


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست دارم جهت خرید خودرو حتما از منابع معتبر اقدام نمایند تا در  دام این سودجویان قرار نگیرند. 


 


تکذیب تصویر منسوب به کالبدشکافی «پیروز»
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا