مطهری: در نساجی معنای یک تیم همدل را فهمیدم/ دوست دارم مدرن‌تر بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری پس از پیروزی ۲ بر یک نساجی مقابل فولاد در نشست خبری گفت: پیش از بازی هم گفتم که یک دیدار فوق‌العاده ‌فیزیکی و تاکتیکی با فولاد خواهیم داشت، اما توانستیم اولین شکست این تیم بزرگ را رقم بزنیم. پیروزی بزرگی مقابل تیمی به دست آوردیم که جزو ۸ تیم برتر آسیا است.

وی ادامه داد: درست است که بازی را بردیم اما چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌شود. به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم، واقعاً با جان و دل کار می‌کنند و نکات تاکتیکی ما را مو به مو انجام می‌دهند. روی نقاط ضعف فولاد کار کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور باید به حریف ضربه بزنیم.

سرمربی نساجی عنوان کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم، به بچه‌های تیمم گفتم که به عنوان مربی و بازیکن ۳۲-۳۳ سال است که در فوتبال هستم و اینجا معنای یک تیم و همدل بودن را فهمیدم. به مردم خوب قائمشهر تبریک می‌گویم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام که برای هواداران تیم‌مان بازی کنید و بجنگید و حتی اگر ببازید هم برای شما دست خواهند زد. این برد را ویژه به مالک محترم باشگاه تقدیم می‌کنیم چون با جان و دل برای تیمش زحمت می‌کشد و از اینکه به من لطف و اطمینان داشت تشکر می‌کنم.

مطهری در واکنش به این موضوع که نخستین شکست فولاد را رقم زدند و روند خوب نساجی ادامه پیدا کرد، گفت: روز اولی که به نساجی آمدم گفتم باید واقع‌گرا باشیم و اندازه‌های تیم‌مان را می‌دانیم. بچه‌های ما این پتانسیل را دارند که خیلی بالاتر باشند. باید در مسیری درست جلو برویم و فشار بیش‌ از حد نباید روی بچه‌های تیم بگذاریم و نباید توقع آنچنانی داشته باشیم. سعی می‌کنیم هر روز فوتبال قابل احترامی ارائه کنیم. باید ذهن برنده‌خواه داشته باشیم و بچه‌های ما خودشان را با این تفکر ما هماهنگ می‌کنند.

دانش آموزان بی‌دفاع‌ترین فرد در برابر آسیب‌های اجتماعی هستند/ انعقاد تفاهم‌نامه با قوه قضائیه
هم اکنون بخوانید

وی در خصوص داوری بازی با فولاد عنوان کرد: همیشه سعی کرده‌ام واقعیت را بگویم، ۲،۳ صحنه برای هر دو تیم پیش آمد ولی در مجموع تیم داوری خوب قضاوت کرد. در بازی با استقلال هم که بد باختیم از آقای همرنگ داور آن بازی تشکر کردم و این‌طور نیست که چون در این بازی که پیروز شدیم از داوری تشکر کنم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که نساجی با هدایت او به چه جایگاهی می‌رسد، گفت: آدم ایده‌آل‌گرایی هستم و به خاطر همین به بچه‌های تیمم گفتم که ذهن برنده‌خواه داشته باشند. دوست دارم اول فوتبال خوب ارائه کنیم و خداراشکر نشانه‌های فوتبال خوب را نشان داده‌ایم ولی باید همچنان کار کنیم. یکسری نواقص داریم که باید برطرف کنیم. دوست داریم  مدرن‌تر بازی و جایگاهی آبرومند در شأن نساجی کسب کنیم. سال گذشته نساجی در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و از روزی که آمدم گفتم می‌خواهیم منطقی جلو برویم و سعی می‌کنیم تیم‌مان روز به روز بهتر شود و بالای جدول باشیم و بمانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا