سهرابیان: نباید یک رشته از حامی مالی اشباع شود و یک رشته عاجز/ از حامیان بی‌نام و نشان تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا سهرابیان در خصوص تفکیک فدراسیون قایقرانی به دو فدراسیون اظهار داشت: پیشنهادی که در این مورد داده شد مکمل صحبت‌هایی بود که برای تفکیک فدراسیون ها انجام شده بود.دو‌سه سال پیش این نوید را به خانواده بادبانی داده بودم که زیر ساخت‌ها مهیا می‌شود و روزی می‌رسد که فدراسیون سیلینگ که از رشته‌های قدرتمند در المپیک است و تعدد مدال و رشته دارد، مجزا می‌شود و امروز این کار در حال انجام شدن است و امیدوارم در جلسه امروز در وزارت ورزش کارشناسان و معاونان وزیر را متقاعد کنیم که فدراسیون بادبانی مستقل شود.

وی در ادامه افزود: اگر فدراسیون بادبانی تشکیل شود با توجه به سرمایه‌گذاری و تمرکزی که در این رشته انجام خواهد شد، منتظر موفقیت‌های قهرمانان خوب بادبانی در میادین مختلف خواهیم بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص حمایت‌های مالی از قایقرانی عنوان کرد: از کسانی که به عنوان حامیان بی‌نام و نشان به ما کمک کردند و دست رد به سینه ما نزدند، تشکر می‌کنم. ورزش نیازمند پرداخت و دریافت‌های متعدد است و نباید تنها به کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بسنده کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مطمئنا باید زیر ساخت‌ها به گونه‌ای باشد که با افزایش پخش تلویزیونی حامیان مالی به ورزش سوق داده شوند. همه فدراسیون‌ها منتظر هستیم تا دولت ساختاری را تشکیل دهد که در آن وزارت ورزش، صدا و سیما و برخی ارگان‌ها کنار هم جمع شوند و حامیان مالی را بین فدراسیون‌های پر مدال تقسیم کنند. امیدوارم این موضوع مد نظر قرار گیرد که حامیان مالی تنها به سمت یک رشته نروند و یک رشته خاص از حامیان مالی اشباع نشود و یک رشته ورزشی نو پا از جذب آن عاجز بماند.

گزارشی از آخرین اجراهای جشنواره موسیقی فجر/ آنسامبل کنسرواتور سنت‌پترزبورگ در تالار وحدت
هم اکنون بخوانید

سهرابیان در خصوص بدهی‌های باقیمانده از سنوات قبل در فدراسیون قایقرانی گفت: موضوع بدهی‌های مالی همیشه از سوالات جذاب است چون یکبار اموال و حساب شخصی من توقیف شد و عاجز شدم از خرید حتی یک نان بربری که شب به خانه ببرم. اینکه اموال من دوباره توقیف نشده و حساب من باز است، نشان می‌دهد روال را طی می‌کنیم و برخی بدهی‌ها با سندهایی که ارایه می‌دهیم در حال پاک شدن است.

وی درباره میزان این بدهی‌ها تصریح کرد: در مورد مبالغ هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم چون هر هفته مبلغی کسر می‌شود. هنوز نامه‌ای برای توقیف مجدد دریافت نکردم و خداراشکر که تا امروز ماندم و این پرداخت بدهی بر گردن من است چون من را به عنوان رییس می شناسند و وظیفه من است که هر بدهی از قبل و هر دوره‌ای مانده را پرداخت کنم و امیدوارم آن را به صفر برسانم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا