یوسفی: پرسپولیس مقابل مس ۲۰ دقیقه فوتبال بازی کرد/ حرف‌ گل‌محمدی عملی نشد

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس در مسابقه‌ای که اصلاً خوب نبود به پیروزی رسید. ۳ امتیاز این بازی خیلی اهمیت داشت چون وضعیت جدول به گونه‌ای است که یک تیم اگر در یک بازی نتیجه نگیرد ۲،۳ پله در جدول بالا و پایین می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی ۲۰ دقیقه اول بازی را دیدم فکر می‌کردم که پرسپولیس با اختلاف زیاد مس را شکست می‌دهد اما بعد از گل از این رو به آن رو شد و به کلی تغییر کرد. برای من جای سؤال دارد که چرا تیم بعد از یک گل اشباع شد و دیگر بازیکنان میل به هجوم نداشتند، در صورتی که اگر بازی ۲۰ دقیقه ابتدایی را انجام می‌دادند به راحتی می‌توانستند باز هم به گل برسند و بدون استرس بازی را ادامه دهند. 

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه انتظارات از تیمِ گل‌محمدی بالاست، عنوان کرد: همه هواداران و پیشکسوتان این انتظار را دارند که تیم بازی هجومی را به نمایش بگذارد. لیگ امسال خیلی فشرده و نتایج و توان تیم‌ها نزدیک به هم است و نمی‌توانیم با ۲۰-۳۰ دقیقه خوب بازی کردن به دنبال برد باشیم. برتری با یک گل خیلی شکننده است و مقابل مس هر لحظه امکان این بود که نتیجه تغییر کند کما اینکه در دقایق آخر بازی هم مس فرصت به گل رسیدن داشت. گل‌محمدی پیش از بازی با مس گفته بود که «از این بازی می‌خواهیم فوتبال واقعی‌مان را به نمایش بگذاریم» اما حرف‌ او عملی نشد.

آنچلوتی: برای صعود به فینال به چیزی بیشتر از قلب‌مان نیاز خواهیم داشت/ آلابا هم فردا بازی نخواهد کرد
هم اکنون بخوانید

 «هافبک‌های پرسپولیس آماده نیستند و در چند بازی گذشته نتوانستند مهاجمان را تغذیه کنند». یوسفی با طرح این موضوع تصریح کرد: دلیل سنگینی بازیکنان را نمی‌دانم ولی بدن‌های بازیکنان از اواسط نیمه اول کم می‌آورد. یک مهاجم گلزن به نام لوکادیا در اختیار داریم اما هافبک‌ها و سایر بازیکنان به خوبی او را تغذیه نمی‌کنند. مهاجمی با سبک بازی لوکادیا نباید به عقب بیاید و توپ بگیرد. پرسپولیس هافبک‌های بازیساز خوبی دارد که هر کدام‌شان به راحتی می‌توانند مهاجمان را در موقعیت گل‌ زدن قرار دهند.

وی گفت: هنوز افسوس پنالتی از دست رفته ترابی مقابل تراکتور را می‌خورم. اگر در آن بازی لوکادیا پنالتی را زده بود، هم پرسپولیس شکست نمی‌خورد و هم لوکادیا ۶ گله شده بود. وقتی یک بازیکن به عنوان پنالتی‌زن اول تیم انتخاب می‌شود، دیگر نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا