نیروی انتظامی بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است

نیروی انتظامی بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است


به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست با جمعی از مدیران و کارکنان نیروی انتظامی ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ص) با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از مخلص‌ترین اقشار بوده که در زمان اغتشاشات بار دیگر حقانیت خود را ثابت کرده و نشان دادند با چه ظرفیت بالایی از امنیت تمام آحاد جامعه حفاظت می‌کنند اظهار کرد: باید از نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت قدردانی کرده و پشتیبان آنان در انجام ماموریت‌ها و وظایفشان باشیم. 


وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دنبال نابودی ایران هستند چرا که نمی‌توانند چنین نظام مستحکمی را ببیند و باید بگوییم این خواسته را به گور خواهند برد گفت: دشمنان در فتنه اخیر نیروی انتظامی را هدف گرفتند تا سپر امنیتی و دفاعی در درون کشور شکسته شود که مردم شریف با هوشیاری تمام و یکپارچه در مقابل این فتنه به پا خواستند. 


رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی حقیقتا بازوی امنیت و اقتدار و سربلندی ملت ایران است افزود: نیروی انتظامی حق بزرگی بر تک تک مردم ایران دارد. به لطف پروردگار دلاورمردان این نیرو در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی بخش عظیمی از تامین امنیت کشور را بر عهده داشته‌اند و این مهم در پیشگاه خداوند متعال یک افتخار بزرگ و اجر معنوی بی‌نظیر است. 


معاون وزیر کشور با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی افتخار بزرگی است گفت: در تمامی اغتشاشات دشمنان مردم را هدف قرار دادند تا با ایجاد نارضایتی در آن از طریق آسیب به اموال خصوصی و عمومی و تعطیلی کسب و کار به بخشی از اهداف شوم خود برسند اما بار دیگر نیروی انتظامی با جانفشانی و صبر و حوصله و با همکاری بخش‌های دیگر و خصوصا مردم عزیز امنیت را برقرار کرده است. 

مصرف سالیانه سموم کشاورزی در ایران حدود 27 تا 32 هزار تن/ 75 درصد سموم کشاورزی تولید داخل است
هم اکنون بخوانید


 کارگر معاون وزیر کشور در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی در اربعین امسال نیز خوش درخشید افزود: اربعین حسینی امسال یک رزمایش جدی و مهم برای کشور بود که نیروی انتظامی در آن مسئولیت بزرگی داشت و موفق عمل نمود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا