درخواست امباپه برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن/ مقصد کیلیان رئال نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که تابستان اخیر در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود و گفته می‌شد که حتی با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده، سرانجام قید پیوستن به پرافتخارترین باشگاه اروپا را زد و قراردادش را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد اما حالا خبر می‌رسد که او به دنبال جدایی زودهنگام از قهرمان فرانسه است.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید؛ رابطه این ستاره فرانسوی و پاری‌سن‌ژرمن کاملاً سرد شده است. این نشریه این خبر را که اولین بار توسط «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه منتشر شد را تأیید کرد. بر اساس گزارش «مارکا»؛ امباپه ۲۳ ساله درخواست جدایی‌اش از PSG را به مدیران باشگاه داده است و ظاهراً روی جدایی‌اش از این تیم در ماه ژانویه کار می‌کند.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از این موضوع مطلع هستند و پذیرفته‌اند در این خصوص با این ستاره فرانسوی همکاری داشته باشند. بخش اصلی داستان اما چیزی است که عده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد، چون مقصد او رئال مادرید نخواهد بود. در مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفته همه چیز کاملاً روشن شده است، اینکه کلیان هر تیمی می‌تواند برود به جز رئال مادرید.

رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن خوب نیست. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مدتی است که رابطه خوبی با هم ندارند چون نظرات متفاوتی نسبت به سوپرلیگ اروپایی و همچنین انتقال نافرجام امباپه به رئال مادرید دارند.

امباپه احساس می‌کند که پاری‌سن‌ژرمن به او خیانت کرده است، چون مدیران این باشگاه فرانسوی به او یکسری وعده پیش از تمدید قراردادش داده بودند که هیچ‌یک عملی نشده است، از جمله وعده فروش نیمار. نشریه فرانسوی «اکیپ» اخیراً فاش کرد که قرارداد امباپه تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد نه ۲۰۲۵٫

آنچلوتی: گاهی اوقات از یک شکست بیشتر از 10 برد می‌شود چیزهایی یاد گرفت
هم اکنون بخوانید

این ستاره فرانسوی که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، تاکنون در ۲۲۹ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۸۲ گل‌زده و ۸۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =

دکمه بازگشت به بالا