عزیززاده: استقلالی‌ها کار سختی مقابل تیم بدون شکست لیگ دارند/ اشتباهات داوری باید به حداقل برسد

حمید عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک – یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال هر چه رو به جلو می‌رود، بهتر می‌شود. اگر چه آبی‌پوشان در امر گلزنی مشکلاتی دارند که طبیعی است، ولی در مجموع روند رو به رشدی دارند. تا چند هفته قبل نتایج استقلال خوب نبود، اما امروز بهتر شده است و اگر فولاد را شکست می‌داد به تنهایی در صدر جدول قرار می‌گرفت.

وی در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌ها در فصل جاری تصریح کرد: اشتباهات داوری طبیعی است، ولی باید به حداقل برسد. تیم‌ها هزینه‌های زیادی کرده‌اند و ممکن است با یک اشتباه کوچک داور این هزینه‌ها از بین برود. البته که داوران هیچ قصد و غرضی ندارند، ولی باید اشتباهات‌شان را به حداقل برسانند.

مدافع پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان در مورد تساوی بدون گل سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: اگر این بازی‌ها زیبا از آب در نمی‌آید، به دلیل حساسیت‌های بیرون از زمین است. تیم‌ها به خاطر اینکه نتیجه را از دست ندهند محتاط‌تر بازی می‌کنند. در اروپا تیم‌ها وقتی وارد زمین می‌شوند توجهی به حاشیه‌ها ندارند و برای برد بازی می‌کنند. در ایران اما تیم‌ها برای نباختن و گرفتن یک امتیاز به میدان می‌روند. دیدار سپاهان – پرسپولیس هم به همین دلیل زیبا نبود.

عزیززاده راجع به دیدار روز جمعه استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن تا اینجای فصل شکستی نداشته که از نظر روحی و روانی مهم است. بنابراین، استقلال بازی سختی مقابل تیم بدون شکست لیگ دارد. اگر چه باز هم می‌گویم استقلال هر چقدر رو به جلو می‌رود، بهتر می‌شود.

جام جهانی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان| صعود مقتدرانه ایران به نیمه نهایی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا