هدیه جالب ستاره سابق تیم ملی انگلیس به مناسبت ۴۰ سالگی‌اش!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، جرمین دفو مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، در پیامی ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به مناسبت ۴۰ ساله شدنش هزینه اصلاح سر ۱۰۰ کودک را در یکی از آرایشگاه‌های لندن خواهد پرداخت.

دفو که این هفته ۴۰ ساله شد و زمان زیادی هم از بازنشستگی‌اش نمی‌گذرد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گفت که امروز (جمعه) یکصد فرد زیر ۱۶ ساله‌ای که به آرایشگاه تعیین شده از سوی او بروند، لازم نیست هیچ هزینه‌ای بابت کوتاهی موهای سر خود بپردازند.

او در این پیام ویدئویی گفت: سلام پسرها. منم جی دی. همین الان موهای سرم را اصلاح کردم. فردا روز تولدم است، روز بزرگ ۰-۴ ! به همین دلیل می‌خواهم هزینه اصلاح سر تمام پسر بچه‌هایی که فردا به همین آرایشگاه بیایند را بپردازم. پس کیف پول‌های خودتان را در خانه بگذارید و بیایید. هزینه اصلاح ۱۰۰ نفر اولی که فردا به این آرایشگاه بیایند با من.

این اولین باری نیست که دفو دست به چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای می‌زند و به سبب آن نه تنها نزد هواداران تاتنهام بلکه برای هواداران سایر تیم‌های جزیره نیز محبوبیت پیدا کرده است. او سال ۲۰۱۸ بابت تلاش‌هایش در بنیاد خیریه جرمین دفو – بنیادی که سال ۲۰۱۳ تأسیس شد – مورد تقدیر قرار گرفت.

دفو ماه مارس سال جاری پس از ۲۲ سال بازی به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای بازنشسته شد. او ماه ژانویه پس از بازی در رنجرز کفش‌هایش را آویزان کرد، اما تنها دو ماه پس از پیوستن به گربه‌های سیاه بازنشسته شد. او نهمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس است. دفو در تیم‌‌های تاتنهام، پورتسموث، وستهام و ساندرلند مجموعاً ۱۶۲ گل به ثمر رساند.

لیگ برتر بسکتبال| شیمیدر و مهرام از سد حریفان گذشتند
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

دکمه بازگشت به بالا