تفاهم‌نامه پارک فناوری پردیس با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ تفاهم نامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا، توسط میلاد صدرخانلو «رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک» و آسدروبال چاوز «رئیس شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا» به امضا رسید.


میلاد صدرخانلو در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا گفت: در خلال حضور هیئت اعزامی پارک فناوری پردیس در کشور ونزوئلا و با توجه به حضور بیش از ۱۰ شرکت فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری میان پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا به امضا رسید.


صدرخانلو افزود: شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا نماینده انحصاری دولت این کشور در اکتشاف، پردازش، تولید و تجاری سازی نفت و فرآوده‌های نفتی این کشور از جمله حمل و نقل و توزیع است از این رو در نظر دارد تا با مجموعه پارک به عنوان یکی از فعالان تاثیرگذار در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران، همکاری همه جانبه‌ای را توسعه داده و اجرای مشترک پروژه‌های نفت و گاز در ونزوئلا را بر اساس منافع متوازن و متقابل بررسی کند.


به گفته وی، موضوع اصلی این تفاهم نامه، ارائه خدمات و تامین تجهیزات و خدمات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ونزوئلا توسط شرکت‌های فناور پارک بوده و ۱۷ اولویت تخصصی در این رابطه شناسایی و در تفاهم نامه مربوطه درج شده است.


بنابر اعلام پارک فناوری پردیس، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک تصریح کرد: مطابق این تفاهم نامه مقرر شد تا طرفین این همکاری، کمیته‌ای مشترک را تشکیل دهند تا با برگزاری جلسات منظم در طول یکسال، پروژه‌های عملیاتی لازم را تعریف کرده و توافقات مربوطه برای اجرا و پیگیری آن را به انجام رسانند.

پیش بینی درآمد هزار میلیارد تومانی با هوشمند سازی مالیات ستانی در سال
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا