نصرتی: تراکتور مستحق برد مقابل پرسپولیس بود/ تیم بردیف انگیزه بیشتری برای پیروزی داشت

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: تراکتور در فاز دفاع خیلی خوب و پُرتعداد بود. این تیم سعی داشت در ضدحملات به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و بتواند از اشتباهات دفاعی تیم گل‌محمدی استفاده کند. یکی دو موقعیت خوب هم در همان نیمه اول داشتند.

وی ادامه داد: تراکتور به نظرم شکل تاکتیکی مدنظر بردیف را گرفته است و در مجموع مستحق برد بودند. آنها مدلی از بازی را ارائه کردند که کوچکترین فضایی به پرسپولیس ندهند و بتوانند از اشتباهات دفاعی این تیم استفاده کنند. گلی هم که زدند روی اشتباه خط دفاع پرسپولیس بود و فضای بسیار زیادی بین مدافعان این تیم ایجاد شده بود.

بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور گفت: پرسپولیسی‌ها تمرکز کافی را در این بازی نداشتند. از طرفی هم تراکتور خیلی خوب و منسجم دفاع کرد و سعی در حملات سریع داشت. چیزی که واضح بود، انگیزه تراکتوری‌ها برای برد بسیار بیشتر از پرسپولیس بود. باید این را هم بگوییم؛ پنالتی پرسپولیس هم انصافاً پنالتی نبود. شاید دلیل اینکه گل نشد نیز همین موضوع بوده است.

نصرتی درباره بازی آینده سرخپوشان تهرانی مقابل سپاهان و حساسیت‌های این بازی نیز عنوان کرد: پرسپولیس امتیاز دیدار خانگی مقابل تراکتور را از دست داد که می‌توانست حاشیه امنیت خوبی را برای آنها در صدر جدول ایجاد کند. حالا با این نتیجه، تیم گل‌محمدی محکوم است که در بازی بیرون از خانه مقابل سپاهان نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

کشتی آزاد تورنمنت زاگرب| نمایندگان روز دوم ایران با پیروزی استارت زدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا