مربی مس کرمان: بازی با فولاد را کنترل کردیم، اما وقت‌کشی نکردیم

محمود محمودی‌نیا درباره تساوی مس کرمان مقابل فولاد خوزستان،‌ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فولاد بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و می‌دانستیم بازی ما دشوار است. پس از استراحت کوتاهی که به بازیکنان دادیم، فرصت کافی برای تمرینات داشتیم. بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند و مقابل فولاد کم‌اشتباه بودند. دوندگی بسیار خوبی داشتیم که باعث شد فولاد نتواند فشاری به دروازه مس بیاورد. این تیم صاحب توپ و میدان بود، اما موقعیت آنچنانی نداشت.

وی تساوی در خانه فولاد را نتیجه خوبی برای مس کرمان دانست و تصریح کرد: نکونام و دستیارانش می‌دانند در نیمه دوم مالکانه بازی کردیم و می‌توانستیم چندین بار دروازه فولاد را باز کنیم. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که دروازه‌بان ما یکی دو بار با بازیکنان حریف درگیری داشت. فولاد می‌توانست از ابزارهای هجومی خود استفاده کند و وقتی نمی‌تواند گل بزند، نمی‌توان آن را به پای وقت‌کشی گذاشت.

مربی تیم مس کرمان در مورد انتقادات نکونام نسبت به وقت‌کشی دروازه‌بان مس خاطرنشان کرد: شاید به مدت کوتاهی نیاز داشتیم که جوّ بازی را کنترل و با بازیکنان صحبت کنیم. این اتفاق آنچنان رخ نداد که نکونام بخواهد نبردن فولاد را به پای آن بگذارد. این موضوع (وقت‌کشی) را اصلاً قبول نداریم، اما فوتبال تاکتیک‌های خاص خودش را دارد.

محمودی‌نیا با اشاره به ستارگانی که قهرمان فصل گذشته سوپرجام در اختیار دارد، اظهار داشت: فولاد تیمی «تا دندان مسلح» است و از این اتفاق (آرام کردن بازی) استفاده می‌کند. هر تیمی وقتی فشاری متحمل می‌شود، ممکن است جوّ بازی را کنترل و کادر فنی بخواهد موارد کلیدی را به بازیکنان گوشزد کند. ما در زمین فولاد بازی می‌کردیم و یک امتیاز هم برای مس کفایت می‌کرد. جاهایی نیاز بود که با بازیکنان صحبت کنیم، اما اینگونه نبود که فوتبال بازی نکرده باشیم.

ویندوز چینی ابتکار جدید چین برای مقابله با آمریکا
هم اکنون بخوانید

وی درباره اعتراض فولادی‌ها به قضاوت شبیر بهروزی بیان کرد: تاکنون داوران خوب و باتجربه‌ای برای دیدارهای مس کرمان انتخاب کرده‌اند. با این حال اگر اشتباه نکنم، این مسابقه اولین قضاوت بهروزی در لیگ برتر بود. دوست داشتیم داور باکیفیتی انتخاب شود که بازی را کنترل کند. ما مقابل نساجی شکست خوردیم، اما از علیرضا فغانی تشکر کردیم و گفتیم باید فغانی‌های بیشتری داشته باشیم. داور بازی با فولاد اما باید تصمیمات بهتری می‌گرفت.

مربی مس کرمان در مورد رضایت کادر فنی این تیم از نارنجی‌پوشان عنوان کرد: مس کرمان براساس فلسفه باشگاه، تنها تیمی است که کارش را با ظرفیت بومی دنبال می‌کند. بازیکنان ما پخته می‌شوند و رفته‌رفته بهتر از این خواهد شد. ابتدای فصل قرار بود سه بازیکن خارجی جذب کنیم که این اتفاق نیفتاد و یک بازیکن خارجی به ایران آمده تا قراردادش را امضا کند. در تعطیلات جام جهانی باز هم بازیکن به خدمت می‌گیریم و مس متفاوتی در نیم‌فصل دوم می‌بینید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا