بهادری: جوانان فوتسال ایران می‌توانند جای سنگ سفیدی و حسن‌زاده را بگیرند/ ۸ سال نان جوراندیرو را خوردیم

قدرت بهادری درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تدارکاتی تایلند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان جدید به‌تازگی دور هم جمع شده‌اند و طبیعی بود که تیم در تایلند عملکرد خیلی خوبی نداشته باشد. این تورنمنت به هماهنگی آنها کمک کرد. کادر فنی تیم ملی دنبال پوست‌اندازی است و ناهماهنگی‌هایی در تیم وجود داشت. برخی از بازیکنان برای اولین بار در تیم ملی بازی می‌کردند و قطعاً در ادامه مسیر بهتر از این خواهند شد.

وی در مورد تأثیر کارهای انفرادی در گلزنی تیم ملی بیان کرد: بیشتر گل‌های لیگ برتر هم روی خلاقیت فردی یا کارهای دونفره به ثمر می‌رسد. امروز در فوتسال باید خوب دفاع کنید و هر تیمی دفاع خوبی داشته باشد، بهترین نتایج را می‌گیرد. زمانی که خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بود، می‌گفت بازیکنان ایرانی در تمرین نیاز به انجام کارهای هجومی ندارند و خودشان در هر بازی تاکتیک‌های جدیدی درمی‌آورند.

ملی‌پوش سابق فوتسال کشورمان راجع به وضعیت رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بیشتر دشواری کار ایران معطوف به ژاپن و تایلند است. ژاپن چند بازیکن برزیلی به تیم خود اضافه کرده است و تایلند برای پیشرفت و قهرمانی تلاش می‌کند. همه ما دنبال جوانی و تغییر در تیم ملی بودیم و حالا این تغییر رخ داده است. بازیکنانی چون حمزه کدخدایی در هیچ تورنمنت ملی شرکت نکرده بودند.

بهادری با اشاره به تغییر نسلی که در دوران خودش انجام شد، خاطر نشان کرد: زمانی که جوراندیرو سرمربی تیم ملی شد، بسیاری از بزرگان فوتسال را کنار گذاشت و جوانانی چون محمد طاهری، محمد کشاورز و علی‌‌اصغر حسن‌زاده را به جام ملت‌های آسیا برد. آن تیم به مقام سوم مسابقات رسید، اما تیم ملی هشت سال نان آن تغییر نسل را خورد و همان بازیکنان در سال ۲۰۱۶ مقام سوم جام جهانی را کسب کردند.

زور لیورپول به ولورهمپتون نرسید و کار به بازی دوم کشید
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به اینکه ممکن است تیم ملی از لحاظ نتیجه به موفقیت سال‌های گذشته دست نیابد، اظهار داشت: اگر در مسابقات امسال هم اتفاقی بیفتد، باید پای آن بایستیم و همه حمایت کنند. با این حال همه ما دنبال نتیجه هستیم و منتظریم ببینیم تیم ملی به قهرمانی می‌رسد یا خیر.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران در مورد خط خوردن نام محمدرضا سنگ سفیدی از فهرست بازیکنان اعزامی به جام ملت‌های آسیا تأکید کرد: کادر فنی تصمیمی به ضرر تیم ملی نمی‌گیرد. به نظرم اینقدر جوانان خوبی داریم که جای بازیکنان باتجربه و بزرگی مانند سنگ سفیدی، حسن‌زاده و جاوید را بگیرند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا