تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس

به گفته رئیس پلیس پایتخت ساعت طرح ترافیک از مهرماه تغییر کرده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۸ خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عملیات‌های سنگین و پرمشغله پلیس موضوع بازگشایی مدارس است و ما از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده‌ایم.


وی ادامه داد: همکاران پلیس راهور در حال آمادگی برای این ایام هستند، برآورد ما این است که با حجم ترافیک بالایی در ایام روبرو باشیم  و بیش از ۳۰ درصد هم در صبح و هم عصرگاهی ترافیک افزایش پیدا کند.


رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: امروز نشستی با تمام روسای پلیس راهنمایی و رانندگی، سرکلانتران یگان امداد و کلانتری ها برگزار کردیم. حدود ۵ هزار نفر از همکارانم در کلانتری‌ها و یگان امداد در مهرماه به ویژه به بیش از ۵ هزار پلیس راهنمایی و رانندگی در کنترل و مدیریت ترافیک کمک خواهند کرد.این جلسه برای هماهنگی بیشتر است.


وی ادامه داد: اولویت ماموریت پلیس در مهرماه ترافیک مدارس است، البته در طول سال تحصیلی امنیت، مراقبت و نظم و انضباط آمد و شد دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و مدارس در دستور کار ما است.


کلانتری ها نیز مدارس را شناسایی کرده و پاکسازی اطراف مدارس از خرده فروشان مواد در حال انجام است.


وی تصریح کرد: درخصوص سرویس مدارس نیز در سال‌های گذشته به بخشی از رانندگان آموزش داده شده و بخشی از رانندگان در طول مهر و آبان آموزش می‌بینند.

پلمب چند خانه مجردی پاتوق معتادان با حکم قضائی
هم اکنون بخوانید


او ادامه داد: استاندارد و ایمنی خودروهای سرویس مدارس نیز در دستور کار است. مهمترین مسئله ما ترافیک مهر و نظم و انضباط ترافیکی است و این جلسه برای هم افزایی بیشتر بین پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان امداد و پلیس کلانتری است.


به گفته سردار رحیمی ساعت طرح ترافیک از مهرماه تغییر کرده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۸ خواهد بود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا