به عنوان یک پدر داغدار نصیحت می‌کنم که افراد در پیگیری اتفاقات رخ داده از جاده انصاف خارج نشوند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به عنوان یک پدر داغدار که خانم امینی را مانند دختر و فرزند خود می‌دانم، نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم که افرادی که مسائل را پیگیری می‌کنند از جاده انصاف خارج نشوند و جمهوری اسلامی همیشه مظلوم را مظلوم تر نکنند.


به گزارش ایلنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در آستانه عضویت ایران در اجلاس شانگهای و نشست مجمع عمومی سازمان ملل عده‌ای قصد دارند از فضای پیش آمده برای خانم مهسا امینی که باید به خانواده وی تسلیت گفت، سوء استفاده کنند.


نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان یک پدر داغدار که خانم امینی را مانند دختر و فرزند خود می‌دانم، نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم که افرادی که مسائل را پیگیری می‌کنند از جاده انصاف خارج نشوند و جمهوری اسلامی همیشه مظلوم را مظلوم تر نکنند.


وی افزود: این فرصت به ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان، کومله و منافقین که در خون ۱۷ هزار شهید ترور شنا می‌کنند، داده نشود بسیار واضح است که مهسا امینی بهانه بوده و اصل نظام در این تحرکات نشانه است. به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم مسیر را از مسیر ضدانقلاب جدا کنند.


 


انتهای پیام/

۸ مجوز محیط‌زیستی کسب‌وکارها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا