واکنش باقری به درگیری ۲ وزنه‌بردار ملی‌پوش/ هاشمی و رسمتی از اردو اخراج نشده‌اند

کوروش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره درگیری ایجادشده بین دو وزنه‌بردار شاخص و عنوان‌دار در اردوی اخیر تیم ملی اظهار داشت: دو وزنه‌بردار باسابقه ما، علی هاشمی و کیانوش رستمی در اردو با هم حرف‌شان شده است و ظاهراً هیچ کدام‌شان هم کوتاه نیامده‌اند.

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه خود آنها اردو را ترک کرده‌اند و یا اخراج شده‌اند، گفت: خودشان اردو را ترک کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد آنها اتخاذ خواهد شد، تأکید کرد: سرمربی تیم ملی اختیار تام دارد. او از نزدیک شاهد ماجرا بوده است و من فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم سعی کرده مشکل را حل کند. او در جریان کامل موضوع قرار دارد.

باقری در مورد وضعیت سهراب مرادی و اینکه آیا او می‌تواند همچون گذشته جزو مدعیان باشد، یادآور شد: کادر فنی تیم ملی اقدام به دعوت از سهراب مرادی و کیانوش رستمی کرد. به نظرم کار خوبی هم بود که به آنها فرصت داده شد. ما نیز از این تصمیم حمایت کردیم و آنها این شانس را داشتند و دارند که دوباره به جمع مدعیان بازگردند.

وی ادامه داد: سهراب مرادی با من هم صحبت کرد و با توجه به وضعیتش خیلی امیدوار بود. ما خوشحال می‌شویم که آماده باشد. البته که در این سن و سال و با آسیب‌دیدگی، بازگشت سخت است. با این وجود این بچه‌ها زحمت کشیده‌اند. ما این فضا را در اختیار خودشان قرار دادیم که اگر فکر می‌کنند می‌توانند، شانس‌شان را امتحان کنند.

بازدید اصحاب رسانه از کارخانه سها ۱و۲ هلال احمر
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 14 =

دکمه بازگشت به بالا