متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز شمالغرب

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “احمدعلی گودرزی” در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد دارند تعدادی سلاح و مهمات جنگی را وارد خاک کشور کنند، بلافاصله تشدید اقدامات کنترلی نوار مرز را در دستور کار قرار دادند.


وی تصریح کرد: مرزبانان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی به محل شناسایی شده اعزام و پس از اجرای ساعت ها گشت و کمین موفق شدند ضمن متلاشی کردن باند قاچاق سلاح و مهمات، تعداد ۴ قبضه سلاح کلاش،۱۰ قبضه کلت کمری و ۵۰۰ عدد فشنگ به همراه متعلقات مربوط به سلاح ها را کشف کنند.


فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه افزود: در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


سردار گودرزی اظهار داشت: مرزبانان پرتلاش به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای کشور اشراف کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می شوند.


انتهای پیام/

همه کمک کنیم فضای اعتراضات از سیکل خشونت خارج شود/ اصلاح امور برای هر نظامی ضرورت است/ وزیر کشور و فرمانده انتظامی در مورد رفتار لباس شخصی‌ها پاسخگو باشند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا