تمجید جالب گواردیولا از هالند با تلاش برای آشتی با زلاتان!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصاف شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل دورتموند در ورزشگاه اتحاد از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل رقابت‌ها تبدیل شد. سیتی در حالی که تا دقیقه ۸۰ بازی را به میهمان آلمانی‌اش باخته بود، با دو گل تماشایی جان استونز و ارلینگ هالند ورق را برگرداند و دومین پیروزی‌اش را کسب کرد تا در صدر جدول گروه G قرار بگیرد. گلی که هالند در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند اولین گل او در اولین تقابل با تیم سابقش بود و به همین خاطر هم او بابت آن خوشحالی نکرد. ارسال بیرون پای زیبای ژوائو کانسلو از سمت چپ محوطه جریمه با پرش تماشایی ستاره نروژی و ضربه او به توپ روی هوا، سبب شد گلی در خور تبدیل شدن به نامزد کسب زیباترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا شکل بگیرد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی به تمجید از هالند پرداخت و درباره گل او گفت: آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که یوهان کرایف (اسطوره فقید بارسلونا) به‌عنوان مربی، معلم، مرشد و استاد چه تأثیر پررنگی بر زندگی‌ام داشت. سال‌ها پیش او مقابل اتلتیکومادرید گلی باورنکردنی زد. زمانی که هالند گلش را زد یاد آن گل کرایف افتادم، چون واقعاً شبیه یکدیگر بودند. گل هالند واقعاً زیبا بود. سانتر کانسلو هم خارق‌العاده بود. او توانایی انجام چنین کارهایی را دارد آنهم به ساده‌ترین شکل ممکن، اما انجام این جور کارها هم اتفاقی نیست بلکه با داشتن تمرینات ثابت و منظم محقق می‌شود. گل او همچنین مرا به یاد دوست عزیزم زلاتان ابراهیموویچ انداخت که توانایی بالا بردن پایش تا تیر افقی را دارد. این گل انعطاف‌بدنی بالای او را نشان می‌دهد که می‌تواند توپ را در هر جایی که باشد به تور دروازه بچسباند.

امیر واحدی با خانواده شهیدان «ناصری» و «دمیریان» دیدار کرد
هم اکنون بخوانید

گواردیولا در حالی از زلاتان تمجید کرد که رابطه این ستاره سوئدی با او به خاطر دوران کاری کوتاه‌‌شان در بارسلونا (فصل ۱۰-۲۰۰۹) چندان جالب نیست و بارها به سرمربی اسپانیایی طعنه زده است.

گواردیولا درباره بازگشت تیمش برای فرار از شکست و کسب پیروزی هم گفت: این مسابقه شبیه بازی‌مان مقابل دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو سال پیش بود. آن زمان فودن آن بازیکنی بود که در دقایق پایانی گل زد. خیلی شبیه آن بازی بود. ما مشکلات فراوانی داشتیم و در تغییر فاز بازی‌مان بسیار منفعل بودیم. همین هم به ضررمان تمام شد. زمانی که احساس کردیم داریم بازی را می‌بازیم، شخصیت‌مان را نشان دادیم و وضعیت تغییر کرد. خوشبختانه بازی را بردیم و من امیدوارم که از این بازی برای بازی بعدی‌مان مقابل ولورهمپتون درس گرفته باشیم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا