کشف محموله سنگین سلاح در مرزهای غرب کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از زمین گیرشدن قاچاقچیان سلاح و کشف ۱۷قبضه کلت در مرزهای شهرستان پاوه خبر داد.


به گزارش ایلنا،‌ سردار “احمدعلی گودرزی” در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شدند.


این مقام ارشد مرزبانی افزود: مرزبانان با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، قاچاقچیان را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و توانستند در درگیری مسلحانه آنها را زمین گیر و محموله سنگین سلاح را کشف کنند.


بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی با بیان اینکه از قاچاقچیان ۱۷ قبضه سلاح کلت و ۳۴ تیغه خشاب مربوطه کشف شده است، تصریح کرد: در این عملیات، قاچاقچیان تاب مقاومت در برابر تاکتیک های رزمی و آتش مرزبانان را نداشته و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدندکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.


وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرزهای ایران اسلامی اظهار داشت: امروز مرزبانان بیش از گذشته برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.


انتهای پیام/

مراجعه بیش ازنود هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =

دکمه بازگشت به بالا