نمایش «مهلت» روی صحنه

نمایش «مهلت» از ۲۳ شهریور در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.


به گزارش ایلنا، نمایش «مهلت» به کارگردانی امیرحسین انصاری و نویسندگیکیاوش زارع طلب از ۲۳ شهریور در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود. 


این اثر نمایشی نگاهی نو به و پرداختی متفاوت به فرهنگ و اجتماع حال حاضر و رفتار‌های دومینووار انسان‌ها است که با پیوستن به هم کلیتی ناهنجار می‌سازد. 


این نمایش دومین اثر امیر حسین انصاری در مقام کارگردان است و سعی کرده با نگاهی جدید و تلفیقی از فضای رئال و سورئال با همراهی بازیگران شناخته شده و استعدادهای جوان فضایی را برای مخاطب بسازد تا توجه وی را به آنچه‌که همه روزه به آن می‌نگرد و ولی نمی‌بیند، جلب کند و ناگفته‌ها و نادیده‌ها را بازیابی و بازآفرینی کند. 


فاطمه زمانی، حامد شیخی، مهدی هنرسازان، آرزو مجیدی، امیرحسین انصاری، لاله ذوالفقاری، نازنین بیوک، حسین شهرابی، فائزه منعمی‌پور  بازیگران این نمایش هستند و محمد امین واحد پرست، آرزو مجیدی به عنوان دستیار کارگردان فعال هستند. فاطمه مجدنیا، محمد حسین مشاری (عکاس و تصویر بردار)،  زینب دارابی (منشی صحنه) و ایمان سلیح (آهنگساز و اواز)، مصطفی کرابی (طراح گریم)‌ و… از دیگر عوامل این نمایش هستند.


این نمایش از ۲۳ شهریورساعت ۱۷:۱۵در تماشاخانه اهورابه نشانی: میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا