لائوتارو مارتینس شایعه عجیب درباره زندگی شخصی‌اش را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام شایعاتی که درباره زندگی شخصی او منتشر شده بود را مسخره توصیف و اعلام کرد که جنجال به وجود آمده به خاطر هک شدن صفحه‌اش در این شبکه اجتماعی بوده است.

داستان از جایی شروع شد که روزنامه «اوله» آرژانتین خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه همسر لائوتارو مارتینس او را ترک کرده است، چرا که قصد دارد با هم‌تیمی بلژیکی‌اش روملو لوکاکو زندگی جدیدی را آغاز کند. این خبر زمینه‌ساز شایعات بعدی شد از جمله اینکه لائوتارو در ترکیب اصلی اینتر برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان قرار نگرفته است، دیداری که او در آن به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت. بسته شدن ناگهانی حساب کاربری مهاجم آرژانتینی هم بر شایعات دامن زد تا اینکه او بعد از چند ساعت سرانجام به این داستان عجیب پایان داد.

او در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «چرا درباره جدایی احتمالی من و همسرم داستان می‌سازید؟ من و همسرم کنار یکدیگریم و از بودن کنار هم لذت می‌بریم. جز این هیچ چیز دیگری نیست که بخواهم توضیح دهم و شفاف کنم. ما خوشحالیم و می‌خواهیم از زندگی روزمره‌مان لذت ببریم. به شایعات کذب مسخره‌ای که ساخته شده است، توجه نکنید. شب گذشته شخصی حساب کاربری من در اینستاگرام را هک کرد و آن را بست، اما خوشبختانه توانستم آن را پس بگیرم».

این نخستین باری نیست که شایعاتی از این دست درباره بازیکنان اینتر منتشر می‌شود. چند سال قبل هم واندا نارا همسر مائورو ایکاردی مهاجم وقت اینتر از یک وب سایت که مدعی شده بود، او با مارسلو بروزوویچ هافبک اینتر ارتباط دارد شکایت کرد و دادگاه رسیدگی‌کننده به این پرونده هم به نفع او رأی داد.

اسکی انتخابی المپیک زمستانی| قهرمانی ساوه‌شمشکی و احمدی در روز دوم
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا