سجادی: موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته و ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند و با همین نگاه، آنچه در برخی مسابقات ورزشی رخ داده را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند. تلاش این وزارتخانه برگزاری مسابقات با نشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری، بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن مسائل شرعی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول و مرتبط است.

وی ادامه داد: بروز رفتارهای حرفه‌ای توسط افراد دخیل در برگزاری یک مسابقه از جمله مسئولان ساماندهی مسابقات، نیروهای انتظامی، اعضای محترم شورای تامین، بازیکنان و عوامل تیم‌ها، کانون هواداران باشگا‌ه‌ها و تیم ملی، رسانه‌ها و تماشاگران می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات موثر واقع شود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: به دلسوزان ورزش و اخلاق حرفه‌ای به ویژه فوتبال اطمینان می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مربوطه، با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی که مورد تاکید دولت محترم‌ است، ان‌شاءالله روز به روز در برگزاری مسابقات آینده شرایط بهتری حکم‌فرما خواهد شد و مسئله خارج از عرفی رخ نخواهد داد و این مهم اتفاق نمی‌افتد، مگر با همکاری تماشاگران و رعایت موازین شرعی و ارزش‌ها.

سجادی در پایان گفت: طبیعی است وزارت ورزش و جوانان از سایر نهادهای مربوط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر، منظم‌تر و باشکوه‌تر شدن مسابقات ورزشی طراحی مدبرانه و هوشمندانه به عمل آورده به گونه‌ای که محیط ورزشگاه و تماشاگران را با طیب خاطر و امنیت روانی به یک محیطی فرهنگی- ورزشی امیدآفرین و نشاط بخش تبدیل کنیم.

«تحلیلی بر زندگانی سیاسی امام حسن مجتبی (ع)» به چاپ هشتم رسید
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا