حسین‌خانی: امیدوارم فردا باعث خوشحالی هواداران مس شویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار دشواری مقابل تیم خوب و تاکتیکی ذوب‌آهن داریم و حریف را آنالیز کرده‌ایم. زمان زیادی برای تمرین نداشتیم و در تمرین، نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم که می‌تواند به آنها کمک کند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در مورد تغییراتی که ممکن است در ترکیب مس کرمان به وجود بیاید، تصریح کرد: درباره بازی تصمیم نگرفته‌ایم. شرایط بازیکنان را می‌بینیم و تلاش می‌کنیم به جمع‌بندی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره شایعه استفاده از جادوگری بیان کرد:‌ در دنیای واقعی بزرگ شده‌ام و به نظرم نمی‌توانیم با فضا و افراد مجازی بجنگیم. وقتی نمی‌توانیم با واقعیات کنار بیاییم، مجبوریم از برچسب‌هایی برای تخریب طرف مقابل استفاده کنیم. اگر به جادوگری بود، الان سه باخت نداشتیم. همکاران ما زحمت می‌کشند، اما اتفاقاتی در بازی‌های رقبای ما افتاده که اگر به جادوگری باشد، اتفاقات رخ داده به واقعیت نزدیک‌تر است. توکل‌مان به خداست و برای روزهای بهتر تلاش می‌کنیم.

حسین‌خانی در پاسخ به این پرسش که آیا به جادوگری اعتقاد دارد یا استفاده سایر تیم‌ها از این موضوع را مشاهده کرده است یا خیر، گفت: فقط باید به این مسئله بخندم. شما دنبال چه چیزی می‌گردید؟ من اعتقاد ندارم که چنین چیزی وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: زمانی که بازیکن بودم، یکی دو بار با چنین مسئله‌ای روبه‌رو شدم که زیبا نیست به آن بپردازیم. باید زیبایی‌های فوتبال را ببینیم. کسانی که بلد نیستند تلاش و مبارزه کنند، شاید مشاوره‌هایی به آنها داده شود و به راه‌های غیرمعقولی کشیده شوند، وگرنه پرونده جادوگری اصلاً بسته شده است.

چلسی و اینتر در آستانه توافق برای برگرداندن لوکاکو به نراتزوری
هم اکنون بخوانید

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در این خصوص که به نظر می‌رسد به خاطر لجاجت با شائبه‌های موجود است که در هر مسابقه پیراهن مشکی می‌پوشد و در زمین راه می‌رود، بیان کرد: تمام تمرکزم روی مس و ارتقای کیفیت تیم است و اهمیتی به این مسائل نمی‌دهم. در دوران بازی هم من به باشگاه مس پیشنهاد پوشیدن پیراهن مشکی را دادم و فردا به‌خاطر حرف شما حتماً مشکی می‌پوشم.

حسین‌خانی در مورد تغییرات ترکیب تیمش در هفته‌های گذشته تصریح کرد: با اعتقادی که به بازیکنان داریم، روز به روز به ترکیب کامل‌تری می‌رسیم. اگر مرادی‌فر در دیدار با گل‌گهر بیمار نمی‌شد،‌ مطابق ترکیب قبلی با نساجی بازی می‌کردیم. شرایط خوبی داریم و هماهنگ‌تر می‌شویم. لیگ برتر فضای متفاوتی نسبت به لیگ یک دارد و همان ابتدا از رسانه‌های استان خواستم به ما کمک کنند. هماهنگی بازیکنان زمان می‌خواهد که باید این زمان را به ما بدهید.

وی با بیان اینکه هواداران مانند لیگ یک در هر بازی از مس کرمان برد نمی‌خواهند، اظهار داشت: فصل گذشته از ما صعود به لیگ برتر خواستید و باید افکارمان را به سمتی می‌بردیم تا خواسته هواداران را برآورده کنیم. نگاهی به سال اول تیم‌ها در لیگ برتر بیندازید.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه همه تیم‌ها در فصل اول برای سقوط نکردن می‌جنگند، تصریح کرد: در پنج سال گذشته، یکی دو تیم بقای خود را پیش از پنج بازی پایانی قطعی کرده‌اند. تیم بسیار خوبی داریم و فقط به ما زمان بدهید. با جذب چند بازیکن قبل از نیم‌فصل به کیفیت بهتری می‌رسیم و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را در نیم‌فصل برطرف کنیم.

صادقی: در مسابقات جهانی از نام ایران دفاع می‌کنیم
هم اکنون بخوانید

حسین‌خانی درباره غایبان مس کرمان مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنی محروم یا مصدوم نیست.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه مس کرمان بازیکنان مد نظر او را به خدمت نگرفته است، گفت: از کهندل و سلاجقه (مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه مس) تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. ما به‌خاطر مسائل مالی و شرایط مس بابت قرار داشتن در سال اول حضور در لیگ برتر، نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. تمام مسئولیت جذب بازیکنان تیم بر عهده من است. باشگاه به‌خوبی حمایت و خواسته‌های ما را برآورده کرده است. با این حال به دنبال بازیکنانی بوده‌ایم که نتوانستیم آنها را جذب کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: نظر ما خیلی تأثیرگذار نیست. باید به نظر مسئولان احترام بگذاریم و برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا