لیگ قهرمانان اروپا| برتری بایرن‌‌‌ و بارسا و شکست لیورپول/ طارمی اخراج شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌‌های بایرن مونیخ، بارسلونا و ناپولی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در گروه C، تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان خود اینتر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. لروی سانه در دقیقه ۲۵ و دانیلو دآمبروزیو (گل به خودی) در دقیقه ۶۶ برای میهمان باواریایی‌ گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، بارسلونا در نوکمپ مقابل میهمانش ویکتوریا پلژن جمهوری چک جشنواره گل به راه انداخت و این تیم را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. فرانک کِسیه در دقیقه ۱۳، روبرت لواندوفسکی سه بار در دقایق ۳۴، ۳+۴۵ و ۶۷، و فران تورس در دقیقه ۷۱ گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و یان سیکورا در دقیقه ۴۴ تنها گل ویکتور پلژن را زد. به این ترتیب بارسلونا به خاطر تفاضل گل بالاتر از بایرن مونیخ در صدر جدول قرار گرفت.

عجیب‌ترین نتیجه اما در گروه A‌ و در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل رقم خورد که ناپولی میهمان انگلیسی‌اش ناپولی را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد. زیلینسکی در دقایق ۵ (پنالتی) و ۴۷، آندره فرانک آنگیسا در دقیقه ۳۱ و جیووانی سیمئونه در دقیقه ۴۴ گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند و لوئیز دیاز در دقیقه ۴۹ تنها گل لیورپول را زد تا شکست این تیم آبرومندانه‌تر شود. ناپولی با این پیروزی مانند آژاکس سه امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل کمتر در رده دوم جدول گروه A ایستاد. لیورپول و رنجرز هم بدون امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

شاختار دونتسک ستاره پرطرفدارش را قیمت‌گذاری کرد
هم اکنون بخوانید

در گروه B اتلتیکومادرید میهمان پرتغالی‌اش پورتو را در یک بازی عجیب با نتیجه‌ ۲ بر یک شکست داد. اتلتیکومادرید با گل دیرهنگام ماریو ارموسو در دقیقه ۱+۹۰ پیش افتاد، اما پنج دقیقه بعد ماتئوس اوربیه از روی نقطه پنالتی کار را برای پورتو به تساوی کشید. با این حال این پایان کار نبود و این بازی عجیب در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده‌اش با گلی دیگر برای میزبان اسپانیایی همراه شد. این گل را آنتوان گریزمان برای روخی بلانکو به ثمر رساند. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج مهدی طارمی با دریافت کارت زرد دوم به دلیل تمارض در دقیقه ۸۲ بود.

در دیگر بازی این گروه بایرلورکوزن در خانه کلوب بروژ بلژیک با نتیجه یک بر صفر باخت. آباکار سیلا در دقیقه ۴۲ تنها گل این بازی را زد. سردار آزمون هم در دقیقه ۸۶ این بازی برای لورکوزن به میدان رفت. به این ترتیب تیم‌های اتلتیکومادرید و بروژ با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه B ایستادند و تیم‌های پورتو و لورکوزن نیز بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند.

در آخرین بازی از گروه D نیز تاتنهام در لندن میهمان فرانسوی‌اش تیم مارسی را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. ریچارلیسون هر دو گل تاتنهامی‌ها را در دقایق ۷۶ و ۸۱ به ثمر رساند. این در حالی بود که مارسی از دقیقه ۴۷ با اخراج شانسل امبمبا ۱۰ نفره بازی را ادامه داد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا