مهارت‌های شناختی جامعه ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ نخستین رویداد سلامت شناختی دیجیتال توسط ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی روز سه شنبه پانزدهم ماه جاری از ساعت ۹ صبح در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

از اهداف این رویداد می‌توان به شناسایی بازیگران فعال در حوزه سلامت شناختی دیجیتال، افزودن خدمات شناختی به شبکه سلامت دیجیتال کشور، شبکه سازی و بهم رسانی عرضه و تقاضای خدمات سلامت شناختی و نیز تسهیل گری و تامین مالی برای توسعه سلامت شناختی اشاره کرد.

 

 چالش‌های توسعه و تجاری‌سازی محصولات

در این رویداد چالش‌های توسعه و تجاری‌سازی محصولات و خدمات حوزه سلامت در بستر دیجیتال توسط پژوهشگران، توسعه دهندگان و فعالان این حوزه ضمن معرفی فرصت‌ها و الزامات سلامت شناختی با تمرکز بر سه گروه زیر پنج سال ، پنج تا ۱۷ سال و نیز سالمندان بالای ۶۰ سال، تشریح خواهد شد.

در این مراسم معاونین وزارت بهداشت، مسوولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی، مدیران پژوهش و فناوری و سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و شماری از اساتید و متخصصان و محققان حضور دارند و سید محمد مهدوی، دبیر جدید ستاد توسعه علوم شناختی نیز به همراه حاضران سخنرانی می‌کند.

همچنین در این رویداد علمی، خدمات حمایتی زیست‌بوم در سه بخش حمایت‌های ستاد، گرنت تحقیق و توسعه و نیز سرمایه گذاری صندوق نوآوری در رویداد معرفی و به متقاضیان واجد شرایط تخصیص خواهد یافت

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

55 طرح پژوهشی و فناورانه وارد مسیر حمایت و تجاری‌سازی شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا