شهادت استوار یکم کیوانلو در عملیات دستگیری سارقان منزل

استوار یکم کیوانلو در عملیات دستگیری سارقان منزل به شهادت رسید.


به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، حوالی ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز در پی مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت موتوری کلانتری نامجو مستقر در میدان سپاه و اعلام این که سارقان در حال سرقت از منزل خواهر او هستند و خواهرش تنها در منزل به سر می‌برد. بلافاصله با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع اعلام شده واحد گشت موتوری( راکب و ترک نشین) در محل حضور پیدا می‌کنند.


 به محض ورود ماموران، با سرعت عمل ماموران یکی از سارقان سریعا دستگیر می‌شود و سارق دوم که از منزل خارج و اقدام به فرار می کند توسط استوار یکم کیوانلو تعقیب و دنبال می‌شود که در این تعقیب و گریز سارق دوم  ناغافل با چاقو ضربه ای به سینه استوار کیوانلو وارد می کند که علیرغم جراحت وارده استوار کیوانلو سارق را دستگیر می کند. بلافاصله استوار کیوان لو به بیمارستان انتقال داده شد که به دلیل شدت جراحت وارده این مامور شجاع و وظیفه شناس به شهادت رسید.


در بررسی های صورت گرفته مشخص  شد که سارقان پس از ورود به منزل دست و پای خانمی که در منزل بوده را بسته و در حال سرقت وسایل قیمتی منزل بودند که ماموران وارد عمل می‌شوند.


شهادت مجاهدی دیگر از تبار حافظان امنیت و آرامش


سردار حسین رحیمی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت استوار یکم کیوانلو، بیان داشت: پلیس امروز در خط مقدم برخورد با ناهنجاری ها و جرایم مختلف است و اجازه نخواهد داد کسی خدشه ای به امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان وارد نماید.

پیام تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رئیس جمهور منتخب مردم
هم اکنون بخوانید


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید براینکه شهادت هنر مردان خداست که با هنرمندی خود امنیت و آرامش جامعه را تضمین می کنند، عنوان داشت: شهادت مجاهدی دیگر از تبار حافظان امنیت و آرامش بار دیگر نشان داد که تا پای جان از امنیت و آرامش شهروندان دفاع خواهیم کرد.


وی افزود: مجاهدت و ایثار و دلاوری های شهید استواریکم کیوان لو در قاموس ایثار و شهادت این مرز و بوم برای همیشه خواهد درخشید و از یاد و خاطر همگان ماندگار خواهد بود.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا