هفته دوم لیگ برتر تفنگ بانوان/ کرمزاده اول شد، صادقیان دوم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان ۲۲، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب برابر تیم‌های شهید زین الدین قم و تیگرا به برتری رسیدند، برلیان ۲۲ نیز از سد مقاومت گذشت و فولاد مبارکه سپاهان برابر نیروی زمینی ارتش پیروز شد.

در فینال تفنگ بانوان آرمینا صادقیان از سپاهان و فاطمه کرمزاده از دانشگاه آزاد برابر هم قرار گرفتند که در پایان کرمزاده با نتیجه ۱۶ بر ۶ به پیروزی رسید و در رده نخست ایستاد. آرمینا صادقیان از سپاهان و حسنی توتونچی از دانشگاه آزاد نیز دوم و سوم شدند.نجمه خدمتی دیگر تیرانداز تیم سپاهان نیز چهارم شد.

در هفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی آتبین برگزار شد، هیات البرز برابر فولاد هرمزگان شکست خورد، هیات کرمان، هیات فارس را از پیش رو برداشت، آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب مقابل هیات مازندران و مقاومت به برتری دست یافتند.

در فینال انفرادی این هفته از لیگ برتر تپانچه، هانیه رستمیان از هیات مازندران برابر لعیا محمدی از شهید زین الدین قم در یک دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و محمدی دوم شد. مهسا نیک‌نفس از هیات کرمان سوم شد و سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده چهارم ایستاد.

گفتنی است هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شد. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال ۱۳۶۱ توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

غلامپور در استقلال ماندنی شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا