آنچلوتی: مودریچ و بنزما می‌توانند در رئال مادرید بازنشسته شوند/ هیچ تیمی بخت اول قهرمانی نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش عصر فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لالیگای اسپانیا پذیرای رئال بتیس خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خانگی گفت: ما در خانه می‌توانیم قدرتمندتر و تهاجمی‌تر بازی کنیم. بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون رئال بتیس در فرم و شکل خوبی است.

وی همچنین درباره پیش‌بینی‌اش از مدعی اصلی قهرمانی این فصل لالیگا اظهار داشت: هیچ تیمی بخت اول قهرمانی نیست، چون لالیگا لیگی بسیار رقابتی و نزدیک است. من فکر می‌کنم ما نسبت به فصل گذشته با تردید کمتری فصل را آغاز کرده‌ایم. ما تیمی بسیار رقابت‌طلب در تمامی پست‌ها داریم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره هافبک بلژیکی این تیم که در فصل جاری هم به مانند فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب کهکشانی‌ها نداشته است، اظهار داشت: ادن اِزار این فصل نقش مهمی در تیم خواهد داشت و نیازی به تکرار مجدد این جمله‌ام نمی‌بینم.

کارلتو همچنین درباره بازی گرفتن از چوامنی در پست کاسمیرو خاطر نشان کرد: چوامنی مناسب‌ترین بازیکن برای بازی در پست کاسمیرو (هافبک دفاعی) است، اما کاماوینگا و تونی کروس هم می‌توانند در آن پست ایفای نقش کنند. چوامنی خرید فوق‌‌العاده‌ای بود.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای مهاجم فرانسوی رئال مادرید و هافبک کروات کهکشانی‌ها که قرارداد فعلی‌ هر دوی آنها در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، اظهار داشت: آینده مودریچ و بنزما در باشگاه رئال مادرید کاملاً روشن است. اگر آنها بخواهند بمانند، می‌توانند در همین جا به دوران حرفه‌ای‌شان پایان دهند، درست مثل کروس و ناچو و باشگاه هم چنین چیزی را می‌خواهد.

کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب| سه مدال رنگارنگ برای ایران در روز اول/ فردا رقابت برادران محمدی برای دوبنده آسیایی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا