قهرمانی دانش‌آموزان ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات کشوری

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار این استان در رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب بیشترین کاپ قهرمانی شدند.


به گزارش ایلنا، امیر شوشتری اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در ۱۷ رشته ورزشی در ۲ حوزه دختران و پسران برگزار شد که خراسان رضوی با ۱۳۸ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کردند و موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی در رشته‌های مختلف شدند. 


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پسران کشور بود که در رشته کشتی فرنگی موفق به کسب قهرمانی شد. 


وی بیان کرد: علاوه بر این دانش‌آموزان ورزشکار خراسان رضوی موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته‌های جودو و شطرنج پسران و نیز رشته‌های شنا و دو میدانی دختران شده‌اند. 


شوشتری ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان استان در رشته ژیمناستیک دختران مقام دوم و در ووشو پسران مقام سوم کشوری را کسب کردند. 


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کسب ۸۵ مدال توسط دانش‌آموزان استان خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار استان در این رقابت‌ها مجموعاً موفق به کسب ۳۸ مدال طلا، ۲۳ مدال نقره و ۲۴ مدال برنز شدند.


 


انتهای پیام/

فتح خرمشهر فتح قله‌های ایثار و شهامت بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا