خرمگاه: استقلال از هفته هفتم به بلوغ تاکتیکی می‌رسد/ ساپینتو دنبال ۱۱ بازیکن اصلی می‌گردد

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال تا هفته ششم، هفتم شرایط ایده‌آلی پیدا می‌کند. نفراتی که جذب شده‌اند هنوز از نظر بدنی آماده نیستند تا ساپینتو بتواند به شرایطی که می‌خواهد، برسد. استقلال از هفته هفتم به بعد به بلوغ تاکتیکی می‌رسد.

وی با اشاره به نمایش استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: نفتی‌ها تا دقیقه ۳۵ بهتر از استقلال بود و توپ را به خوبی به گردش در می‌آوردند اما از این دقیقه بعد، استقلال بازی را در دست گرفت. در نیمه دوم، نفتی‌ها از نظر بدنی دچار مشکل شدند و استقلال با سوار شدن بر بازی، موقعیت‌های زیادی خلق کرد. استقلال در خط دفاعی تقریباً به شرایط ایده‌آل رسیده اما در خط هافبک، ساپینتو با تعویض‌هایی که می‌کرد، نشان داد به چیزی که می‌خواهد، نرسیده است. او در خط حمله نیز دنبال نفرات مدنظر است.

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه ساپینتو هنوز دنبال ۱۱ بازیکن اصلی تیمش می‌گردد خاطرنشان کرد: وقتی ساپینتو تصمیم می‌گیرد دو هافبک تیمش را عوض و نفرات جدید وارد زمین کند، معنایش این است که هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده است. شرایط ایجاب می‌کند او تا هفته هفتم، هشتم نفرات اصلی‌اش را پیدا کند. روزبه چشمی در خط هافبک خیلی به استقلال کمک می‌کند و در بستن روزنه‌های خط دفاعی و همینطور توپ‌گیری موثر است. سعید مهری در بازی با نفت از ابتدا بازی کرد، در شرایطی که دو سال بازی نکرده بود و عملکرد بدی نداشت و نوید روزهای خوب را می‌دهد.  در مجموع، هواداران استقلال تا هفته هفتم، هشتم باید منتظر بمانند تا ببینند استقلال، تیم مدنظرشان خواهد شد یا نه.

انصاری: کدام کادر فنی در ایران آرام است؟!
هم اکنون بخوانید

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که آیا به قهرمانی استقلال در این فصل امیدوار است، گفت: به عنوان طرفدار استقلال آرزو دارم که قهرمانی استقلال را دوباره ببینم. با این تیم زندگی کرده‌ام و طبیعی است آرزوی قهرمانی استقلال را داشته باشم اما خیلی زود است درباره این موضوع صحبت کنیم چون لیگ سختی داریم و هنوز ۲۶ بازی باقی مانده است. باید ببینیم ساپینتو چه تفکراتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا