کنگره ملی سرداران و شهیدان اتوبوسرانی تهران و کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود

نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت یاد و خاطره ۵۹ شهید اتوبوسرانی تهران و دیگر سرداران شهید اتوبوسرانی کلان شهرهای ایران برگزار شد.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم و رویدادهای فرهنگی جهت رسیدن به قله‌های تعالی در حوزه‌های مختلف کار و خدمت، معرفی ظرفیت و سرمایه‌های معنوی شرکت واحد اتوبوسرانی را یک رسالت مهم توصیف کرد و افزود: به یقین بیش از همیشه نیازمند تجلیل از مقام والای همکاران شهید هستیم تا از برکات وجود آسمانی آنان بیشتر بهره ببریم.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حضور پر افتخار ۵۹ سردار شهید همکار اتوبوسرانی تهران را گواه و دلیل محکم بر همراهی و همگامی این مجموعه خدمتگزار با رویدادهای مهم انقلاب دانست و گفت: با هماهنگی و مشارکت فعال اتوبوسرانی کلانشهرهای کشور وظیفه ملی، دینی و سازمانی خود را در قبال این ستارگان همیشه درخشان باید به خوبی انجام دهیم.


وی همچنین با ارائه پیشنهادهایی برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی از امروز تا روز برگزاری مراسم کنگره تاکید کرد و گفت: با تعامل سازنده کلانشهرها برکات و ثمرات فراوانی را در توسعه فرهنگ ایثار در اتوبوسرانی کشور شاهد خواهیم بود.


شایان ذکر است، معاونان و مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی با تبیین اهمیت برگزاری این کنگره بر رویکرد ملی بر ایجاد زمینه‌های مشارکت فعال اتوبوسرانی کلانشهرها تاکید کردند.


انتهای پیام/

امکان تحصیل دانشجویان افغانستانی دانشگاه خوارزمی بدون اخذ گذرنامه فراهم شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا