تغییر موضع رونالدو درباره آینده‌اش پس از خریدهای جدید من‌یونایتد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان در خبری اختصاصی مدعی شد که کریستیانو رونالدو با وجود تمام تلاش‌هایی که از ابتدای تابستان سال جاری برای ترک منچستریونایتد انجام داد، تصمیم گرفته که در این تیم بماند و دلیلش هم خریدهای اخیر تیم یعنی کاسمیرو و آنتونی بوده که او را تحت تأثیر قرار داده است.

رونالدو از زمان جا ماندن منچستریونایتد از جمع مسافران لیگ قهرمانان اروپا که نتیجه ششم شدنش در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بود، برای جدایی از این تیم – آن هم تنها یک سال پس از بازگشتش – برنامه ریزی کرد و به مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز هم دستور داد که برای او تیمی جدید پیدا کند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. این هدف برای او با توجه به حقوق بالایش و مخالفت منچستری‌‌ها محقق نشد اما ظاهراً او اکنون به این نتیجه رسیده که بهتر است در اولدترافورد بماند.

تنها یک روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده است و سناریوی جدی برای جدایی او وجود ندارد. علاوه بر این رکوردشکنی باشگاه برای خریدهای جدید شامل کاسمیرو از رئال مادرید و هموطن او آنتونی از آژاکس که مجموع رقم آنها ۲۰۷ میلیون پوند بوده (۱۵۵ میلیون پوند برای خرید کاسمیرو و آنتونی هزینه شد) رونالدو را به پایانی درخشان برای شیاطین سرخ در فصل جاری امیدوار کرده است.

من‌یونایتد در تابستان امسال، کاسمیرو، تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینس و کریستین اریکسن را به خدمت گرفته و مارتین دوبراوکا دروازه‌بان نیوکاسل نیز به صورت قرضی به این تیم خواهد پیوست.

مشخص نیست که گزارش سان درباره تصمیم رونالدو برای ماندن در من‌یونایتد چقدر صحت داشته باشد و اینکه آیا این داستان تغییری در ذهنیت سرمربی تیم اریک تن‌‌هاخ نسبت به ستاره پرتغالی به وجود خواهد آورد یا نه. سرمربی هلندی در دو بازی اخیر رونالدو را نیمکت نشین کرد و من‌یونایتد هر دوی آنها را برد. علاوه بر این اخیراً شبکه ESPN‌گزارش کرده است که بازیکنان منچستریونایتد که از حواشی مربوط به آینده رونالدو خسته شده‌اند، از جدایی او استقبال می‌کند.

پیروزی پورتو با گلزنی طارمی
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا