مدیر تراکتور: داور باعث شد گل مفت بخوریم و شیرازه‌ تیم‌مان از هم بپاشد/ حداقل باید تا الان ۵ امتیاز می‌گرفتیم

اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست ۳ بر ۲ تراکتور مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب بود، اما اشتباهات داوری باعث شد گل مفت بخوریم و شیرازه تیم‌مان در نیمه اول از هم بپاشد. داور دومین پنالتی را می‌توانست نگیرد، اما تصمیم به اعلام خطا گرفت. به هر حال بچه‌ها در نیمه دوم به خودشان آمدند و با تعویض‌هایی که داشتیم می‌توانستیم حتی فولاد را ببریم. به نظرم اگر عباس‌زاده آن صحنه تک به تک را گل‌ می‌کرد با سه امتیاز اهواز را ترک می‌کردیم.

وی درباره اینکه تراکتور در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت، گفت: به هر حال گرمی هوا و شرایط بازی و پنالتی دقیقه پنج شیرازه هر تیمی را به‌هم می‌زند. هر چقدر از بازی گذشت بهتر شدیم و در نیمه دوم نشان دادیم می‌توانیم فولاد را شکست دهیم. به هر حال این اتفاقات حوادثی است که در فوتبال رخ می‌دهد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اعتراض باشگاه تراکتور به قضاوت وحید کاظمی در دیدار با فولاد تصریح کرد: داور چند اشتباه داشت؛ هم روی پنالتی‌ها و هم صحنه‌های دیگر. اگر همین صحنه در تبریز بود پنالتی نمی‌گرفت و به نظرم تحت تأثیر استادیوم قرار گرفته بود. داورها باید تمرکز بیشتری داشته باشند، چون زحمات تیم‌ها با یک اشتباه به باد می‌رود. اگر هم اعتراض کنیم داور با کارت دادن به ما اشتباه خودش را می‌شوید!

ذوالمجیدیان در واکنش به این موضوع که کسب یک امتیاز از سه بازی برای تراکتور قابل قبول نیست، تصریح کرد: من این موضوع را قبول می‌کنم، اما از سه بازی قبل حداقل می‌توانستیم پنج امتیاز بگیریم. در فوتبال ایران وقتی یک تیم گل می‌زند ۱۱ نفره دفاع می‌کند، همین موضوع هم باعث شده است تا ما فعلاً نتوانیم نتیجه بگیریم. تاکتیک بردیف در نیمه‌های دوم باعث شده است تا بچه‌ها به خودشان بیایند و قطعاً رفته رفته بهتر خواهیم شد، ولی قبول دارم که نباید امتیازات را راحت از دست بدهیم، چون در آینده کارمان سخت می‌شود.

دوری چند هفته‌ای مدافع نساجی از تمرینات
هم اکنون بخوانید

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار هفته چهارم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، یادآور شد: فکر می‌کنم بازی با تماشاگر باشد، چون ما احتیاج داریم که هواداران انرژی مثبت به تیم بدهند. طبق صحبتی که داشتیم ظاهراً ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز آماده شده است. ما واقعاً در سه بازی قبل مستحق باخت نبودیم و بدشانسی گریبان‌مان را گرفت. ان‌شاءالله از این بازی امتیاز بگیریم و هواداران راضی باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا