رونمایی از مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) در آغازین روز از هفته دولت

مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) در آغازین روز از هفته دولت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیران ارشد بانکی و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور رونمایی می شود.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، مرکز نوآوری فینوداد، در راستای توسعه نوآوری و فناوری ‌حوزه فناوری ‌مالی با محوریت بانک ‌ملی ‌ایران و هلدینگ داده‌ورزی ‌سداد شکل گرفته و در راستای حمایت از ایده‌ها و هسته‌های نوآور به منظور ایجاد کسب‌وکارهای نوپای ارزش‌آفرین، از ابتدای کار یک استارتاپ یا مراحل پیشرفته‌تر مانندMVP (حداقل محصول قابل ارائه)، آن را تحت پوشش خود در می‌آورد.

این مرکز، مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه مورد نیاز کارآفرینانی در نظر گرفته است که در مسیر رسیدن به رویاهای‌شان و تعالی کشور، پا به این عرصه گذاشته‌اند و خود را شایسته این حمایت نشان می‌دهند.

منتورشیپ، مشاوره‌ی کسب‌وکار، حمایت مالی و سرمایه‌گذاری، مشاوره‌ حقوقی، مشاوره‌ فنی، شبکه‌سازی، بازاریابی و تجاری‌سازی و کلینیک کسب‌وکار از جمله خدمات فینوداد در راستای توسعه زنجیره ارزش بانک ملی ایران و شرکت های گروه سداد است.


انتهای پیام/

ارزانی اجناس در ١٩ کشور اروپایی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا