افسری: از رفتار زشت سپاهانی‌ها با قلعه‌نویی متعجب شدیم/ داور با حریف مماشات می‌کرد

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعتراض باشگاه گل‌گهر سیرجان به قضاوت مرتضی منصوریان در بازی این تیم برابر سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جدا از دو پنالتی که هنوز از این بازی طلبکار هستیم، نحوه سوت زدن داور به گونه‌ای بود که با سپاهانی‌ها مماشات می‌کرد. تصویری از رضا شکاری داریم که بازیکن حریف به گردن او چنگ انداخته است! داور باید در این صحنه کارت قرمز می‌داد. ما توقع بیشتری از داور داشتیم، اما تنها به دادن دو کارت زرد به سپاهانی‌ها اکتفا کرد. به داوران احترام می‌گذاریم، اما حفره اصلی فوتبال ما فقط با آوردن سیستم VAR‌ پُر می‌شود.

وی در مورد استقبال هواداران گل‌گهر از این دیدار تصریح کرد: حضور هواداران پس از دو سال دوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، نقطه عطف بازی بود. در حالی که قرار بود تعداد هواداران سپاهان ۱۸۰ نفر باشد، ولی بالای ۳۰۰ نفر حضور داشتند. جای بانوان هوادار خالی بود که خوشبختانه سهیل مهدی ورزشگاه ما را برای حضور بانوان تأیید کرده است و در بازی خانگی بعدی این قشر عزیز نیز در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به ناسزاگویی هواداران سپاهان علیه امیر قلعه‌نویی گفت: از هواداران سپاهان با این همه امکاناتی که در اختیارشان قرار دادیم، متعجب شدیم! پس از اینکه بازی تمام شد آنها علیه قلعه‌نویی فحاشی کردند که فیلم آن را تقدیم ناظر بازی کردیم و اعتراض کتبی‌مان را نیز دادیم. واقعاً برای ما تعجب برانگیز بود کسی که این همه افتخار برای سپاهان کسب کرده و دو عنوان قهرمانی لیگ برتر با این تیم دارد، چرا باید ناسزا بشنود؟! او چند فصل پیش نیز تیم بحران‌زده سپاهان را تحویل گرفت و نایب قهرمان لیگ کرد. اگر ما بودیم مجمسه قلعه‌نویی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نصب می‌کردیم. این رفتارها زشت و ناسپاسی است و باید قدردان کسی باشیم که زحمت زیادی کشیده و افتخار فراوانی کسب کرده است.

وکیا: اگر به فکر سقوط باشیم به خودمان ظلم کرده‌ایم/ با یک برد همه چیز درست می‌شود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا