راز سرقت ۱۲۰ میلیاردی در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف راز سرقت ۱۲۰ میلیارد ریالی یک شرکت خصوصی در شرق تهران خبر داد و گفت: سارقان از کارمندان همان شرکت بودند.


به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در تشریح این خبر بیان داشت: بیستم مرداد ماه وقوع یک فقره سرقت از شرکت خصوصی در محله «حکیمیه» و به سرقت رفتن ۴۰۰ هزار دلار از داخل این شرکت دریافت و رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری حکیمیه بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.


وی گفت: پی جویی‌های انتظامی ماموران نشان از داخلی بودن سرقت داشت و ماموران در بررسی ‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه ۲ متهم را در این رابطه شناسایی کردند.


رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران این پلیس پس از اخذ مجوزهای قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در ۲عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۲ متهم این سرقت بزرگ را دستگیر و دلارهای به سرقت شده را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان از کارمندان شرکت بودند ادامه داد: متهمان ۳۵ و ۴۵ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت دلارها از شرکت اعتراف و کلیه دلارهای مکشوفه به مال باخته تحویل داده شد.


سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اقدام سریع و به موقع ماموران در دستگیری سارقان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.


گفتنی است هر ۲ متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

علل کندی و اطاله و فساد در گمرک
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا