تبدیل یارانه به کالابرگ الکترونیکی تا پایان سال

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال شاهد اجرای آن در کشور خواهیم بود.


به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خاندوزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه در برخی از استان‌های کشور به صورت پایلوت خبر داد و گفت: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال  شاهد اجرای آن در تمامی استان‌های کشور خواهیم بود.


وی افزود: تدوین سیاست‌های کالابرگ الکترونیک جزو مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ ذیل بودجه است  که با جدیت از طرف وزارت رفاه پیگیری می‌شود.


به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، در بعد فنی نواقصی در این طرح وجود داشت به طوری که اطلاعات و داده‌های خریدباید تطبیق داده می‌شد و هنچنین ایرادات سیاستی که تمامی آنها مرتفع شده است.


وی افزود: در شهریور ماه وزارت رفاه پیشنهاد نهایی را که در کل کشور از سوئیچ کالابرگ الکترونیک استفاده کنیم به هیات دولت می‌آورد و با تصویب نهایی تا پایان امسال در کشور شاهد اجرای آن خواهیم بود


انتهای پیام/

بازداشت سرکرده داعش در استانبول/ سفر ۲ مقام آمریکایی به ریاض برای گفت‌وگو درباره ایران و نفت/ تصویب قانون منع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مجلس عراق
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا