ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» منتشر شد

چالش‌های صنعت آسانسور کشور در شماره جدید ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» بررسی می‌شود.


به گزارش ایلنا، در شصت و هشتمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» مهمترین چالش‌های صنعت آسانسور کشور و راهکارهای برون‌رفت از آن توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 


 در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» مصاحبه‌هایی با علی بلوکی، مدیرعامل شرکت کارآمد با عنوان «سرعت پیشرفت شرکت‌های کوچک در صنعت آسانسور کم است»، حمید جلوخانی، مدیرعامل گروه مهندسی آساکُد با موضوع «سیاست‌های دولت در جهت حمایت از تولید نیست»، مهدی اکبرپور، مدیرعامل شرکت لیان پیشرونیک پایتخت با عنوان «استفاده از قطعات تقلبی در صنعت آسانسور موجب افزایش خسارت می‌شود»، محمدمهدی یاوری، مدیرعامل شرکت هیدروپک آسانسور با موضوع «رشد سرمایه‌گذاری در تولید با استفاده از سیاست‌های تشویقی» و ایرج نیازی، نایب رییس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته با عنوان «کاهش ۹۰ درصدی حوادث در صنعت آسانسور» به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش، بهنام صفری، مدیر فنی گروه مهندسی آساکُد، به مهمترین راهکارهای صرفه‌جویی انرژی و هزینه ساخت در آسانسور پرداخته است. 


در بخش اقتصاد بازار شصت و هشتمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محمدحسین متقی‌زاده، رییس هیات مدیره اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز با موضوع «ارائه خدمات بانکی، بیمه‌ای و بورسی در بستر هوش مصنوعی»، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با عنوان «رضایت مشتریان ضامن افزایش سودآوری است»، سید محمدرضا فرحی، مدیرعامل بیمه بازار با موضوع «فروش آنلاین بیمه بر بستر فناوری‌های نوین»، ناصر مرادی، مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت با عنوان «ارائه خدمات شبکه‌ای مبتنی بر نیاز سازمان‌ها در سراسر کشور» و عباسعلی حقانی نسب، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف با موضوع «زیان اقتصاد مولد ازعدم تصویب قانون مالیات بر سوداگری» انجام شده است. 

فیلمبرداری ارتفاع تلخ آغاز شد/ روایتی روانشناختی از بی تفاوتی والدین نسبت به فرزندان
هم اکنون بخوانید


در بخش دنیای انرژی این شماره نیز مصاحبه‌هایی با عبدالغنی امینی، مدیرعامل کانون پیشگامان توسعه انرژی با موضوع «۹۹ درصد مدیران صنایع انرژی بوشهر غیربومی هستند» و محسن واعظ تهرانی، مدیرعامل مجموعه کارخانجات مادر تخصصی عایق آسیا با عنوان «قیمت و کیفیت مولفه‌های اصلی مشتری‌مداری» منتشر شده است. همچنین گزارشی با موضوع «افزایش سهم ایران از تجارت جهانی گاز با استفاده از دیپلماسی انرژی» از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش می‌باشد. 


در بخش دنیای صنعت شصت و هشتمین شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با علی صدرالهی، مدیرعامل شرکت مبل تاچ با موضوع «رواج مواد اولیه بی‌کیفیت در صنعت مبلمان»، سید مهدی حسینی، مدیر فروشگاه‌های شرکت صنعتی رویال هوم با عنوان «رکود خرید و فروش در بازار مبل نمایان است»، حمید صمیمی، مدیرعامل برند ارژنگ با موضوع «ورود به بازارهای جهانی با تولید کالاهای دکوراتیو ایرانی»، صلاح شرافت، مدیرعامل شرکت شرافیت با عنوان «زیرساخت کافی برای افزایش تولید وجود ندارد» و همچنین پوریا میرعشقی، رییس هیات مدیره شرکت توسعه فناوری تیوان با موضوع «به بومی‌سازی محصولات توان‌بخشی دست یافته‌ایم» و عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با عنوان «دخالت دولت در سطح بنگاهی کمکی به بهبود کسب‌وکار نمی‌کند» منتشر شده است. 


در بخش اقتصاد کلان این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با موضوع «توزیع کالاهای اساسی از طریق کالا برگ الکترونیکی» و مسعود دانشمند، دبیرکل خانه اقتصاد ایران با عنوان «در توافقات برجام منافع اقتصادی باید در اولویت باشد» انجام شده است. همچنین یادداشتی با موضوع «کاهش انگیزه سرمایه‌گذاری با افزایش تورم» توسط فرخ گلباز، دکتری تخصصی مدیریت رفتار سازمانی به رشته تحریر درآمده است. 

پوستر «موقعیت مهدی» رونمایی شد/ افتتاح اکران از ارومیه و تبریز
هم اکنون بخوانید


«معرفی تولیدکنندگان بزرگ آسانسور در نیا» و «آشنایی با برترین شرکت‌های تبلیغاتی جهان» از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. 


شصت و هشتمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۰۴صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www. dsarmaye. ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا