درخشان: از حالا زود است پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم/ هر تیمی ممکن است در شروع فصل با مشکل مواجه شود

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی پرسپولیس برابر فولاد، گفت: می‌توان گفت هر دو تیم برای نباختن بازی می‌کردند، ولی در این میان فولاد خیلی بسته‌تر بازی می‌کرد. از طرفی هافبک‌های پرسپولیس هم به خوبی نتوانستند مهاجمان را تغذیه کنند و این مشکلی است که باید برطرف شود. اگر موقعیت مهدی ترابی تبدیل به گل می‌شد شاید وضعیت فرق می‌کرد، ولی مسئله مهم ایجاد موقعیت است و فکر می‌کنم پرسپولیس فقط یک موقعیت جدی در این بازی داشت.

وی در مورد شروع انتقادها از پرسپولیس بابت دو تساوی پی در پی تصریح کرد: از حالا زود است که پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم و باید به این تیم فرصت داد تا به شرایط ایده‌آل برسد. هر تیمی ممکن است در شروع فصل با مشکل مواجه شود و اگر این فشار روی پرسپولیس بیشتر شود قطعاً با استرس بیشتری مواجه خواهد شد. پرسپولیس می‌تواند در دو سه بازی بعدی به شرایط خوبی برسد و با اضافه شدن مهاجم خارجی به ترکیب شرایط بهتر خواهد شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا استفاده از مهدی ترابی در سمت راست تصمیم درستی است؟»، گفت: این مسائل به سرمربی مربوط می‌شود و گل‌محمدی صلاح دیده است که از ترابی در سمت راست استفاده کند. اگر این تغییر جواب ندهد قطعاً گل‌محمدی فکر دیگری خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به ناراحتی بازیکنان و کادر فنی فولاد از هواداران پرسپولیس هم تصریح کرد: هواداران پرسپولیس نمونه هستند و نباید به تیم حریف توهین کنند. هر بازیکنی که حتی یک دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است باید حرمتش حفظ شود.

کونته از تاتنهام جدا شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا