بیانیه ۲۸۱ نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر از یکسال تلاش رئیس‌جمهور و دولت

۲۸۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته دولت با امضاء و انتشار بیانیه‌ای از یکسال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر رئیس‌جمهور و دولت مردمی و انقلابی برای برون رفت از مشکلات تقدیر کردند.


به گزارش ایلنا، دراین بیانیه همچنین از سفرهای استانی دولت مردمی  به ۳۱ استان کشور بعنوان سرآغاز تحرک و مایه امیدواری مردم توصیف شده و اهتمام دولت مردمی به این موضوع را قابل تقدیر دانستند.


متن کامل بیانیه نمایندگان به این شرح است:


«بسمه تعالی


 در آستانه سالگرد شهادت دو مدیر تراز انقلاب اسلامی، دوعاشق و دلداده امام عظیم الشان راحل شهیدان والامقام رجایی و  باهنر، ضمن گرامیداشت یاد و نام این بزرگواران امیدواریم که کارگزاران نظام اسلامی سبک زندگی و مدیریت جهادی این دو خادم با اخلاص ملت ایران را الگوی رفتاری خود قرار دهند.


 همچنین با اجابت توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند قدردان زحمات مسئولان باشید بر خود لازم می دانیم از یک سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور مردمی و انقلابی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی در عرصه‌های مختلف برای برون رفت از مشکلات به ویژه در سفر به ۳۱ استان کشور که سرآغاز تحرک و مایه امیدواری مردم است تشکر و تقدیر کنیم.


 امید است با اجرای مصوبات سفر و با همدلی و هم افزایی روز افزون دو قوه مجریه و مقننه به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی،معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

۱۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان؛ سهم اعتبار مناطق از کل بودجه شهرداری تهران
هم اکنون بخوانید


 و من الله التوفیق و علیه التکلان»


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا